Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Špičkové internetové technologie, kreativní webdesign a profesionální poradenství - to vše Vám nabízíme. Specializujeme se na multimediální prezentace, redakční systémy, internetové obchody, aplikace na zakázku, SEO optimalizace a informační portály.
Globální softwarové řešení pro plánování podnikových zdrojů (ERP) určené pro organizace, které vyrábějí zařízení a kapitálové vybavení.
Jako svůj hlavní obor činnosti nabízíme zákazníkům výrobu jednoúčelových strojů a zařízení. Mezi další činnosti naší společnosti patří průmyslová automatizace, modernizace strojů a zařízení, počítačové systémy a další odvětví automatizační techn…
Naše firma zajišťuje komplexní služby v oblasti bezpečnostních systémů a služeb. Zajistíme bezplatnou a nezávaznou technickou konzultaci, bezpečnostní posouzení objektu, vypracování projektové dokumentace, odbornou instalaci systému, případně napoje…
Na rozdíl od jednoduchých účetních a ekonomických aplikací umožňuje propojit plánování a řízení všech klíčových podnikových procesů, a to jak na operativní, tak i strategické úrovni.
V posledních letech se elektrická požární signalizace všeobecně dostala na vysokou technickou úroveň. Moderní vysoce citlivé hlásiče a senzory rozeznají požár rychle a bezpečně. Instalujeme pouze certifikované systémy (Lites, DSC, Esser a další) dle …
Regálové systémy či nábytkové zařízení prodejny představují základní vybavení obchodu, které je vždy třeba doplnit mimo jiné především o pokladní boxy, nákupní košíky, figuríny nebo ramínka.
Díky rozsáhlému datovému centru a silnému technickému zázemí máte možnost využívat našich služeb v oblasti zřízení a správy emailových služeb.
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
Podzemní nádrže jsou využívány jako žumpy, septiky, zásobní nádrže dešťových vod, nádrže pro pitnou vodu, čerpací nádrže pro závlahové systémy, domovní či komunální čistírny odpadních vod. Vyrábíme i nádrže samonosné s vyztužením ocelovými nerezovými…
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Rozšíření o připojení uživatele mobilního zařízení Orderman umožňující vzdálené operace na POS (markování, placení, placení části účtu, separace).