Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Víme, že vrátnice je vstupní branou do areálu. První, čeho si návštěvník našeho klienta všimne, je vzhled a profesionalita zaměstnanců. Proto dbáme na upravenost našich pracovníků, pořádek na vrátnici. Zaměstnance k této samozřejmosti trénujeme i mot…
Na přání klienta můžeme pochůzkovou ostrahu rozšířit o služebního psa. Psovod je vhodný a cenově velmi výhodný doplněk ostrahy zejména do areálů, které zůstávají v noci či o víkendech opuštěné. Vycvičený pes odradí až 90% náhodných a příležitostných …
K ostraze logistických areálů patří obchůzky, které pro nás nejsou pouze formální záležitostí. Využíváme čipové systémy, které jsme schopni instalovat či pronajímat podle přání klienta.
Víme, že důsledná ochrana majetku klientů v sobě zahrnuje i kontrolu. Evidenci a kontrolu vozidel při vjezdu a výjezdu z logistického areálu provádíme profesionálně, svědomitě a podle instrukcí klienta. Aktivně doporučujeme klientům opatření dle naši…
K ostraze administrativních budov patří obchůzky, které pro nás nejsou pouze formální záležitostí. Využíváme čipové systémy, které jsme schopni instalovat či pronajímat podle přání klienta.
Konzultace a projekce sítě, instalace kabeláže, aktivních prvků, tiskových serverů, modemů na pevné linky. Instalace MS BackOffice Small Business Server, Windows NT/2000, Novell Netware, Linux. Správa sítě LAN atd.
Důsledná ochrana prostor klienta v sobě zahrnuje i evidenci osob při vstupu do budovy. Evidenci osob při příchodu i odchodu provádíme důkladně, avšak ohleduplně a s respektem k zákonným normám.
Víme, že recepce je vstupní branou do budovy. Rozhodující je první dojem. Proto dbáme na upravenost a reprezentativní vzhled našich pracovníků a pořádek ve vstupních prostorách. Uvědomujeme si také vysoké nároky na jazykové znalosti a kvalifikaci zam…
Podáváme klientům zprávy o závadách, poškození budov a zařízení zjištěných při kontrolní obchůzce, provádíme doplňkové služby – doprovody, úklidové služby, převozy hotovostí. Udržujeme stálý kontakt s klientem prostřednictvím pravidelného reportingu …