Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V nabídce máme několik typů vlhkoměrů Gann pro měření vlhkosti dřeva s nastavením dřevin a teplotní kompenzací, pro měření vlhkosti stavby a teploty. Měřící přístojě pro praktické a rychlé použití řízené mikroprocesorem a s možností ukládáním namě…
Školení zajistí reálné zlepšení obchodní komunikace po telefonu a při osobních jednáních. Účastníci jsou seznámeni s technikami prodeje a technikami prezentace (vlastní know-how firmy VM MARKETING), techniky jsou aplikovány do praxe účastníků a inten…
Komplexní All risk pojištění před produkce, produkce a postprodukce, Pojištění techniky, kostýmů, interierů a exterierů , pojištění již natočených sekvencí, možnost připojištění Non-apperance, úrazové pojištění, Weather day, Copletition bond,Error&…
Jedná se o jedinečnou celotělovou masáž, kterou vřele doporučuji všem. Počátek masáže, sladění se s energií universálního Zdroje, zkrácená reflexní masáž plosek nohou, masáž - šíje, zad, hýždí, horních i dolních končetin ze zadní strany. Následn…
Při instalaci reklamních plachet (bannerů) využíváme osvědčených postupů. Kromě standardních instalací pomocí žebříků a vysokozdvižných plošin využíváme i horolezecké techniky a proto jsme schopni nainstalovat bannery prakticky kdekoliv. Kromě samotn…
Naše společnost nabízí prodej klimatizační techniky a včetně následného servisu.
Mytí a čištění fasád výškových budov pomocí horolezecké techniky práce provádíme od roku 1992.
Již od roku 2005 je naše firma BAR RYPOTA, s.r.o., spojená s dodávkami zboží v oblasti měřící a regulační techniky.
Senzor Bohemia s.r.o. je výrobce a dodavatel automatické sanitární techniky pro veřejný sektor ( senzorové ,,automatické" pisoáry, umyvadlové baterie a sprchy), nerezová výroba - nerez stoly, dřezy, výlevky, žlaby, sprchové žlábky. WC kabiny a p…
Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strate…