Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Korba vleku je tvořena podlahou z vodovzdorné překližky, bočnicemi s relingem a čely z vodovzdorné překližky.
Podvozek je tvořen rámem, jednou brzděnou nápravou, ojí ve tvaru V a nájezdovou brzdou.
Rezervní kolo 155 R13 včetně držáku rezervy (celková hmotnost přívěsu 750 - 1000 kg) atd.
Nápravy jsou s nezávisle zavěšenými koly na vlečených ramenech. Odpruženy jsou pryžovými zkrutnými elementy s vysokým vnitřním útlumem.
Podvozek je tvořen rámem, jednou nebrzděnou nápravou, ojí ve tvaru V a závěsným zařízením.
Na nápravách jsou kompletní kola, která jsou vedle ložné plochy. Na oje je přišroubováno závěsné zařízení pro kouli ISO 50 s nájezdovou brzdou a opěrné kolečko.
Opěrné kolečko vč.držáku - brzd. přívěsy nad 3m ložné plochy v ceně přívěsu apod.
Podvozek je tvořen rámem, dvěma brzděnými nápravami, ojí ve tvaru V a nájezdovou brzdou se závěsným zařízením.
Jednoosé přívěsy FJ do celkové hmotnosti 3 500 kg jsou určeny zejména pro ty, kteří chtějí ušetřit na mýtném.
Korba vleku je volná ložná plocha – plato a na ní jsou přišroubovány ližiny pro uložení motorek a nájezd.
Nízko položené těžiště, široký rozchod kol a speciální konstrukce uchycení náprav v rámu spolu s vhodnou délkou oje - to vše správně zkombinované propůjčuje řadě přívěsů PA naprosto výjimečné jízdní vlastnosti a skvělou stabilitu v jakékoliv situaci.
Charakteristickým znakem řady přívěsů PAV jsou kola umístěná pod ložnou plochou. Sešikmení ložné plochy v zadní části usnadňuje nakládání a snižuje těžiště naloženého přívěsu.
Kvalitní, v provozu osvědčená konstrukce rámu spolu s nápravami Knott GB 18MV jsou zárukou jedinečných jízdních vlastností a vysoké odolnosti těchto přívěsů v každodenním dlouhodobém provozu.
Přívěs je určen pro přepravu automobilu. Hmotnost přepravovaného automobilu je nutné volit tak, aby hmotnost naloženého přívěsu v žádném případě nepřesáhla největší technicky přípustnou/povolenou hmotnost stanovenou v TP přívěsu.