Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Správa koncových stanic a aplikačního vybavení, řešení požadavků uživatelů Správa počítačových sítí (Active Directory, správa účtů, sdílené disky ,group policies, print servery, atd.) Správa IBM AS/400 (iSeries, System i, Power system) Vývoj inter…
Správa serverů a počítačových sítí Správa IBM AS/400 (iSeries, System i) Správa koncových stanic a aplikačního SW Vyvoj SW aplikací
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.