Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Stojan-držák na HP Compaq Business Desktop dc7100/dc7800/dc7900/8000 ultra-slim desktop/Hp Thin Client a monitor HP Flat Panel Monitor vybavený standardním montažním rozhraním ( VESA Flat Display Mounting Interface (FDMI) Standard) .
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Panel 22"Wide. Velikost pixelu: 0.258. Jas: 300 cd. Kontrast: 8000.:1 dynamický, 1000:1 statický. Pozorovací úhly: 170/160. Odezva: 5ms. Horizontální frekv.(kHz) 30~81. Vertikální frekv(Hz) 56-75. Max.rozlišení: 1680x1050. Konektory: 15pin, D-su…
Automatický karusel může být sestaven ze 4,6 nebo 8 nezávisle obsluhovanými stanicemi. Standardní velikost desek je 40 x 50 cm zajišťuje ideální provoz pro nažehlování na trika, avšak i další rozměry jsou k dispozici.
Osvědčeným způsobem u komplexních IS je poskytnutí Release Candidate verze v termínu předcházejícímu plánovanému nasazení IS.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
Nabízíme specializované vertikální CRM řešení pro následující obory: farmaceutický průmysl, automotive, call Centra.
Velikost úhlopříčky obrazovky (v palcích) 19". Integrované reproduktory. Formát obrazovky 16:9. DVI vstup.
Je nástroj pro pohodlnou synchronizaci dat mezi programy Microsoft Outlook a systémem CRM. Z programu Microsoft Outlooku automaticky přenáší došlé a odeslané maily, aktivity a úkoly, v opačném směru pak úkoly a aktivity.
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.