Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Připojení ke stávající pobočkové tel. ústředně zákazníka (analogové i digitální ISDN) případně dodání, zprovoznění a následný záruční a pozáruční servis nové pobočkové IP ústředny českého výrobcet nebo japonského výrobce.
Výběr technologie je závislý na dané aplikaci a potřebách uživatele. Důležité údaje jsou rozsah aplikace, požadované služby, typy a počty příchozích a uživatelských linek. Kromě klasických telefonních systémů je dnes již běžné využití IP telefonie.
igitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti. Nové možnosti zpracování příchozích hovorů - skupiny distribuce příchozích hovorů.
Rychlé zpracování návrhu telekomunikačního řešení pro vás, zpracování harmonogramu dodávky a instalace s ohledem na minimální omezení vašeho provozu, návrhy provozu a hovorného pro pobočkové ústředny.
Digitální IP pobočkový komunikační systém pro malé společnosti a domácí firmy. Ideální jako ústředna pro odloučená pracoviště velkých společností - sklady, výrobní prostory, vývojová centra.
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Provádíme opravy, rekonstrukce i rozšíření domácích telefonů a zvonků v bytových domech, školách a rodinných domech.
V současnosti společnosti usilují o snížení nákladů na telefonování co nejvíc. Proto se zaměřují na IP technologii, která v telekomunikacích přináší nové možnosti v rámci sjednocené podnikové komunikace.