Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Smetana 12% je vhodná do kávy, čaje, na míchané nápoje a koktejly, do teplé a studené kuchyně. Připravenému pokrmu dodá správnou smetanovou chuť.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Ricotta Goldsteig 250g je syrovátkový sýr vyroben z kravského mléka s nízkým obsahem tuku.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.
Všestrané použití, jak v kuchyni tak i v cukrařině při výrobe pochoutek, do kávy, čaje, na výrobu likérů.
Smetana živočišná UHT s tučností 36%. Vysoce kvalitní šlehačka velmi vhodná pro cukrářskou výrobu. Po našlehání drží pevný tvar i bez použití ztužovače. Trvanlivost 6 měsíců. Skladování do 25°C.
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
INDIVIDUÁLNÍ zpracování každé zakázky. Možnost vlastního grafického návrhu, nebo výběru z 12 předdefinovaných typů vizitek.
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…