Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Betonový potěr bp-30 je určen převážně k provádění cementových potěrů (připojených i plovoucích) na vnitřních podkladových konstrukcích a to do max. tloušťky 60-80 mm. Směs je také vhodná pro výrobu betonových dílců (překladů a dlaždic) a pro podlahy…
Založení stavby spočívá v založení rohových tvárnic a všech zlomových míst (výklenky). Naši odborníci vás také rádi zaškolí přímo na stavbě, položí cca 20 ks tvárnic první řady a vysvětlí jak postupovat při zdění.
Betonový potěr bp-20 je určen k provádění podkladních a vyrovnávacích betonů a na méně zatížené cementové potěry do tloušťky maximálně 60 - 80 mm.
Na výpočet spotřeby stačí dodat projektovou dokumentaci, především půdorysy jednotlivých podlaží, řezy místnostmi a všechny pohledy.
Jemně vymývané dlaždice Corona Brillant se ideálně hodí pro přirozeně působící ztvárnění ploch. Dokáže přesvědčit i po technické stránce, opracováním povrchů, mrazuvzdorností i věrností barev.
Suché mrazuvzdorné cementové lepidlo na polystyren el-z je určeno k lepení a armování desek pro zateplovací systém. Suchá maltová směs je složena z anorganických pojiv, plniv a hygienicky nezávadných chemických zušlechťujících přísad.
Suché mrazuvzdorné cementové lepidlo el-2, zvláště pružné, pro vnitřní i vnější použití. Je určené pro lepení keramických obkladů a dlažby z přírodního i umělého kamene na podklady běžné ve stavebnictví (beton, omítka, pórobeton), ale i jiné nesavé t…
Pro rychlost stavebních prací a kvalitu samotné výstavby je důležité přesné vybetonování základové desky resp. základových pásů. Na základovou desku a pásy před zděním nalepte hydroizolaci.
Zděte při teplotách ovzduší nad + 5 °C. Na zdění doporučujeme použít Zdicí maltu. Orientační spotřeba zdicí malty je 17 kg/m3 zdiva u tvárnic PDK a 20 kg/m3 u hladkých tvárnic.
Po výškovém zarovnání a očistění ložné plochy nanášejte zdicí maltu rovnoměrně po celé ploše na horizontální i vertikální spoj (kromě tvárnic PDK) pomocí zubové zdící lžíce.
Ekologická dlažba umožňující řešit současně zpevnění a zatravnění plochy s velkým podílem zeleně (cca 29 %).
Reliéfní povrch pro nevidomé a slabozraké. Dlažba vhodná pro signální a varovné pásy na chodnících, před přechody, na nástupiště MHD aj.
Klasický tvar zámkové dlažby s vysokou zatížitelností, pro pojezd osobních a nákladních automobilů. Je ideálním řešením v extrémních podmínkách.
Pokud byste měli zájem s námi spolupracovat, informujte se o daných přepravách přímo na oddělení spedice.