Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jsme grafické studio specializující se na tvorbu vizuálních stylů a firemních prezentací všech typů a velikostí.
Nabízíme informační systémy využívající nejvyspělejší webové technologie web 2.0. Jde o informační systémy, které jsou budovány na principu silného serveru, silné databáze a na klientech, kterým je webový prohlížeč (browser).
Pro každé webové stránky, které mají být svému majiteli k užitku, je nutno zajistit také kvalitní webhosting. Zkušenější webmasteři pak jistě ví, že webhosting musí být nejen za rozumný peníz, ale že musí splňovat i jiná kritéria.
Našim zákazníkům z řad firem, domácností, FreeNETů a ISP nabízíme velice kvalitní připojení k internetu, VPN služby a okruhy za přijatelnou cenu, při zachování nadstandardní kvality poskytovaných služeb. V návaznosti na možnosti v jednotlivých lokali…
I při zpracování mezd je nutno dodržovat zákonem stanovená pravidla tak, aby bylo vyhověno mnohým požadavkům. Při současné legislativě a její časté změně je to úkol mnohdy velmi náročný jak na čas, tak na odborné znalosti.
Provádíme účetní poradenství i v oblasti kontroly mzdových a personálních agend. Mezi tyto agendy patří například mzdové listy, pracovní smlouvy, ELDP a jiné.
Dynamické webové stránky jsou založené na komunikaci skriptu s SQL databází.
Nedílnou součástí účetního poradenství je i optimalizace daní, neboli využití zákonných možností jak ušetřit na daních.
Různé druhy připojení jednotlivců, firmem či celých obcí na internet bezdrátově, ADSL přes pevnou linku.
Profesionální moderní grafika, responzivní vzhled, optimalizace pro vyhledávače. Jsme profesionálové na volné noze a tvoříme moderní webové stránky. Praha a Brno.
Venkovní reklama, polepy výloh, cedule, magnetické folie, billboardy, kovové cedulky s rytím, bannery.
DTP je odvětví grafického designu, jehož výsledkem má být elektronický dokument připravený pro tisk. Naše studio se zabývá nejen návrhem grafických materiálů pro elektronické použití, ale i návrhem tiskovin.
Chcete-li zaujmout své potencionální zákazníky, na 1. místě je grafické zpracování předávaných informací. Ať se jedná o web, intranet, vizitku, katalog, hlavičkový papír nebo razítko, důležité je vše, co s cílovým subjektem vizuálně komunikuje.