Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jsou fenoménem poslední doby. Stále více obchodních společností a firem se spoléhá na podpůrné weby - microsites - při podpoře svých aktuálních kampaní nebo při podpoře nových služeb či produktů.
Mít svou webovou prezentaci na internetu je pro firmy a soukromé či státní organizace povinnost. To, co určuje její opodstatněnost, však není design, ale v první řadě úroveň dosahování cílů, které byly pro ni stanoveny.
Grafika je základním stavebním kamenem každého webového, nebo mobilního projektu. Klienta neosloví vždy funkce a možnosti. Nejdůležitější je první dojem a ten, jako takový reprezentuje zejména grafické zpracování, které buď cílového klienta zaujme, n…
Standardní e-shop postavený na modulu z naší vlastní dílny - Lshop 2.0 - vás nezklame. Vašim zákazníkům nabídne všechny důležité funkce pro pohodlné nakupování a vám umožní rychlou a efektivní realizaci vašeho online byznysu. Prodávejte už do 14 dnů.
E-shopy jsou internetové obchody, prostřednictvím kterých můžete prezentovat a prodávat své zboží nebo výrobky online. Navrhneme Vám grafický vzhled eshopu a vytvořím html a css šablonu nebo kompletně zrealizuji Váš internetový obchod, vč. úpravy fot…
Nabízím grafické návrhy log, případně vč. logomanuálu. Cena zahrnuje několii návrhů a několik revizí dle zvolené varianty, výstupní formát v pdf, ai, jpg.
Kvalitní webové stránky jsou v současné době již nepostradatelnou součástí firemní prezentace a jednou z klíčových forem zviditelnění firem na trhu. Dodáme Vám grafický návrh včetně html a css šablony, případně kompletně zrealizuji Vaše webové stránk…
Pokud nemáte čas, starat se o Vaši webovou stránku, upravovat a doplňovat ji, rádi se o ni postaráme za Vás. Vedoucí odbornici jsou schopni rychle rozmístit aktuální textovou, video a grafickou reklamu na Vaší stránce.
Potřebujete web? Vytváříme webové aplikace na klíč, se kterými budete spokojeni.
Základem každé firmy by mělo být nejen její vlastní, originální logo, které vystihuje podstatu firmy, ale také vlastní corporate identity nebo-li jednotný vizuální styl. Logo a vizuální styl musí mít schopnost upoutat zákazníka a zároveň reprezentova…