Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tento třídenní certifikační kurz ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy se zaměřuje na výzvy spojené s rozvojem digitální strategie a zdůrazňuje, jak sladit digitální obchodní strategii se strategií IT pro úspěch v podnikání. Tento kurz je ideá…
Účastníci pochopí, jak důležitou roli sehrává při prezentaci jejich vlastní osoba. Naučí se připravit a strukturovat prezentaci tak, aby sdělili, co chtějí. Naučí se aktivně pracovat s vlastní trémou.
Účastníci se naučí pochopit principy stresu a naučí se stresovým situacím účelně předcházet. Analyzují svůj vztah ke stresovým situacím. Poznají proaktivitu jako účelný nástroj prevence stresu. Získají komunikační nástroje potřebné pro zvládání obtíž…
Účastníci se naučí navrhnout strukturu účelné porady a pravidla potřebná pro její realizaci. Naučí se moderovat skupinu. Poznají typické "potížisty" na poradách a naučí se je zvládat (z pozice moderátora i běžného účastníka porady). Naučí s…
Účastníci se naučí jaký přínos by hodnotící pohovor měl mít (pro všechny zúčastněné strany). Pochopí hodnotící pohovor jako integrální součást kontrolního systému v celé organizaci. Naučí se připravit se na hodnotící pohovor (a připravit na něj hodn…
Účastníci se naučí se hledat i ty cesty k řešení, které nejsou zřejmé na první pohled. Naučí se podporovat a rozvíjet vlastní tvořivost. Budou mít možnost vyzkoušet tvůrčí přístup v neprofesní sféře (tvůrčí psaní, aranžování...).
Účastníci poznají základní strukturu pro efektivní sdělování úkolů. Naučí se ověřit, zda byl úkol správně přijat a pochopen. Sestaví seznam úloh potřebných pro delegování vlastních odpovědnosti. Naučí se předávat práci tak, aby druhý poděkoval a těši…
Účastníci se naučí pochopit, jak důležitou roli sehrává při obchodní prezentaci jejich vlastní osoba. Naučí se připravit a strukturovat prezentaci tak, aby sdělili, co chtějí. Naučí se využívat ukázky a vzorky tak, aby prezentace zákazníka zaujala.
Výcvikově řešitelský kurz je klíčem k přesnému vnímání a uspokojování potřeb vnějších i vnitřních zákazníků organizace. Na kurzu si účastníci určí své konkrétní vnější i vnitřní zákazníky, naučí se vybrané nástroje pro zjišťování jejich potřeb a vyz…
Na tomto kurzu se účastníci věnují prevenci a řízení stresu. Naučí se, co to je stres, jak vzniká a jak poznat, že jsme ve stresu. Získají vybrané dovednosti, které mohou předcházet vzniku stresových situací v jejich okolí.
Účastníci poznají strukturu dopisu / e-mailu (a také výhody a úskalí písemné komunikace). Zvládnou základní typografická pravidla pro tvorbu papírových i elektronických dokumentů. Zopakují si důležité gramatické jevy a stylistická doporučení. Naučí s…
Účastníci se naučí pochopit výhody a nevýhody spolupráce v mezinárodních týmech. Poznají česká (zejména) komunikační specifika a pochopí, jaká úskalí mohou v mezinárodní rovině znamenat. Poznají nejčastější kulturní stereotypy a navrhnou, jak s nimi…