Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu posílit dovednosti účastníků související s řízením a vedením lidí a nabídnout jim stimulační a motivační techniky společně s možností praktické aplikace.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je představit účastníkům techniku koučování, nastínit možnosti jejího využití a poskytnout efektivní zpětnou vazbu při praktickém tréninku na modelových situacích.
V konečném důsledku aplikace získaných znalostí a hlavně pak dovedností povede k větší jistotě, klidu a efektivitě práce účastníků, právě tak i k větší spokojenosti klientů i nadřízených orgánů.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je rozšířit komunikační potenciál účastníků pro telefonické rozhovory, ať už obchodní či koordinační, a sjednotit jejich prezentaci v návaznosti na firemní kulturu.
Tento kurz poskytuje účastníkům znalosti a dovednosti potřebné ke správě účtů a zdrojů v prostředí MS Windows Server 2003 a dále seznamuje s možnostmi monitorování a údržby systému.
Část kurzu je věnována teoretické přípravě a výkladu lektora, další část je řešena prostřednictvím samostatné práce účastníků kurzu na osobních počítačích za podpory lektora.