Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Komplexní vedení účetnictví a daňové evidence. Zpracování mzdové a personální agendy. Sestavení všech druhů daňových přiznání. Zastupování v jednání s finančními úřady a správou sociálního zabezpečení.
Provádíme zpracování účetních dokladů, kontrola saldokontních obratů, příprava podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty, tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát, evidence majetku, statistické výkazy, digitalizace a uložení potřebných dokumentů k …
Vedení účetnictví a daňová evidence, zpracování mzdové a personální agendy, vypracování veškerých daňových přiznání, účetní poradenství, majetkové daně.
Jako daňový poradce nabízím služby v oblasti vedení podvojného účetnictví i daňové evidence, vedení mzdové agendy, daňového poradenství, daňového dohledu, zastupování společností u FÚ, PSSZ a zdrav. pojišťoven, zpracování přiznání k daním (z příjmu, …
Tato služba zahrnuje pravidelné a kontinuální nebo jednorázové vedení finančního účetnictví dle instrukcí klienta, jím požadovaných termínů a v souladu s dodržováním zákonných norem, dob a lhůt:Měsíční servis.Čtvrtletní servis.Roční servis.
Nabízíme: mzdovou agendu, daňovou evidenci, vedení účetnictví, neziskové organizace, daňové poradenství a zastupování na úřadech. Kvalitní moderní účetnictví pro vaše podnikání. Nevěříte? Domluvte si schůzku.
Naše společnost již několik desítek let sbírá zkušenosti a zajišťuje zpracování personální a mzdové agenty.
Našim i novým klientům již několik desítek let nabízíme rekonstrukci a optimalizaci Vašeho účetnictví.
Vedení účetnictví a daňové evidence. Nabídka zpracování mzdové agendy, ekonomického poradenství a zpracování přiznání k daním. zastupování na úřadech
- vedení podvojného účetnictví dle platné legislativy, ale i vystavování faktur a hlídání jejich úhrad, úhrady faktur přijatých, zpracování všech daňových přiznání, ke kterým je firma povinna, komunikace se všemi institucemi a zároveň zastupování na …
Zpracováváme vedení účetnictví a daňové evidence dle aktuálních platných norem, účetních dokladů také v členění dle středisek, zakázek popř. činností, vypracování sestav dle individuálních požadavků klienta, zpracování roční účetní závěrky.