Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Lehké frézování k odstranění vícenásobných nátěrů, olejového šlemu z průmyslových podlah, frézování k odstranění stěrek a ke srovnání nerovných betonů do 2cm, silné frézování lze provádět u betonových desek až do 5-7cm pomocí silničních fréz a frézov…
Přípravek pro zabránění úbytku chloru a zajištění stálé desinfekce vody v bazénu i za teplého počasí. Zabraňuje ztrátám chloru vznikajícím působením slunečního záření a vysokých teplot.
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Samonasávací pumpa Preva je ideální svou kompaktností pro privátní bazény. Čerpadlo má velkokapacitní předfiltr, který je spolu s difuzorem vyroben z polypropylénu zesíleného skelným vláknem.
Většina betonů, asfaltocementobetonů a podobných podlah dříve či později začínají vlivem stáří prášit. Výše uvedený nedostatek je odstraňován bezprašným brokováním nebo bezprašným broušením a napuštěním např. vodou ředitelnými akryláty těchto povrchů…
Průmyslová papírová utěrka CELTEX pro provozy s velkou spotřebou. 800 útržků, délka útržku 34cm, výška 26,5cm, balení 2 role Barva: bílá Materiál: 100% celulóza Počet vrstev: 2 Délka: 272.00 m Cena/kus: 160.00,- Kč Cena za balení…
Při odstraňování stěrek je důležitá jejich tlouštka, zbytková přilnavost, prašnost a pružnost. Blatrysk, s.r.o. nejčastěji stěrky jemně nebo silně frézuje a pak brokuje nebo brousí.
Opravy zaolejovaných betonů patří mezi nejstarší používané technologie ve firmě. Nejčastěji je prováděna brokováním, frézováním nebo broušením s následnou penetrací povrchu pomocí PMMA tak, aby bylo uzlinám zbytkových olejů předběhnuto.
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
Tryskový komplet VA, s mosaznými zástřiky, pro fólii, včetně kontramatky, připojení lepením ø 50 mm.
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.