Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
1-válec, 2-taktní, zdvihový objem 64,9 ccm, rám centrální trubkový s dvojitými oky, nádrž cca. 3,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 55,4 kg.
Kalené a broušené válce, hydraulicky ovládané stranové podpěry, elektromechanicky ovládané horní podpěry, výměnný horní válec, různé velikosti, digitální displeje ukazující polohu válců, řízení pozicování válců, PLC / CNC řízení, zařízení pro zakružo…
Průměr válců 600 – 1000 mm, délka válců 2000 – 8000 mm, tloušťka plechu do 100 mm, separátní hydraulický motor pro každý válec, řídící panel s joysticky na kolečkách nebo sklopném ramenu.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 510,4 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 113,9 kg.
Brusný obal je určen pro brusný válec na spodní frézku a je v plátěném provedení. Nabízíme průměr 80 a 120 mm v požadované zrnitosti.
Provádíme zemní práce strojem CAT 428E a CAT 428C. Vibrační válec CB114 . Příslušenství - lžíce 30-90cm,naklápěcí lžíce svahová, lžíce profilová , paletovací vidle
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 449,3 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 113,9 kg.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 248,6 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9,2 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 105,7 kg.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 393,4 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 113,9 kg.
Blok kompresoru - hlava i válec jsou z litiny, kompletní vybavení pojistnými armaturami a kabelem se zástrčkou, řemenový převod, plně automatický provoz s tlakovým spínačem, vzdušník je vybaven pojistným ventilem, manometrem a ve spodní části odpoušt…
2-válec, 4-taktní, v75°, výkon (typizovaný) 78 kw/8 250 ot/min, objem nádrže cca. 19,5 litrů / 4 litry rezerva.
Kompresory pro domácí dílnu nebo méně častý provoz. Pojízdný pístový kompresor, blok kompresoru - hlava i válec je z hliníku, kompresor na jedné hřídeli s elektromotorem - přímý náhon, plně automatický provoz s tlakovým spínačem.