Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
1-válec, 4-taktní motor, zdvihový objem 654 ccm, rám chrom-molybdenový-mřížkový, trubkový rám, nádrž cca. 13,5 litrů / 2,5 litrů rez., pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 148,5 kg.
2-válec, 4-taktní, v75°, zdvihový objem 999 ccm, rám chrom-molybdenový-mřížkový, trubkový rám, nádrž cca. 18,5 litrů / 2,5 litrů rez., pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 186 kg.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 449,3 ccm, příhradový rám z chrom-molybdenových trubek, práškovaný povrch, nádrž cca. 8,2 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 111 kg.
Kompresory pro domácí dílnu nebo méně častý provoz. Pojízdný pístový kompresor, blok kompresoru - hlava i válec je z hliníku, kompresor na jedné hřídeli s elektromotorem - přímý náhon, plně automatický provoz s tlakovým spínačem.
1-válec, 2-taktní, zdvihový objem 49 ccm, rám centrální trubkový s dvojitými oky, nádrž cca. 2,3 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 39,8 kg.
1-válec, 4-taktní motor, zdvihový objem 477 ccm, rám chrom-molybdenový, nádrž cca. 10,3 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva 165 kg.
Náhradní mechanické vložky pro filtry. Je možnost vybrat si mezi vložkami: 5, 10, 25, 50, 100, 150 a u některých modelů i 300 mikronů. Vložky vypadají jako „ponožky“, které se navlékají na plastový válec uvnitř filtru.
1-válec, 2-taktní, zdvihový objem 193 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 97 kg.
Má neobvyklý tvar, kužel nebo válec dutý v horní části. Když je mladý, struktura je pevná a zrnitá. S věkem se kůra začne porouchat a stává se hladký a krémový. Pestrobarevná kůra je výsledkem neustálého mytí, oranžové bakterie rostou na povrchu. Okr…
1-válec, 2-taktní, zdvihový objem 143,6 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 7,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 88,8 kg.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 248,6 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 9,2 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 105,7 kg.
1-válec, 4-taktní, zdvihový objem 449,3 ccm, rám centrální trubkový chrom-molybdenový, nádrž cca. 7,5 litrů, pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 106,9 kg.
2-válec, 4-taktní, v75°, zdvihový objem 1 148 ccm, rám chrom-molybdenový-mřížkový, trubkový rám, nádrž cca. 16,5 litrů / 3,5 litrů rez., pohotovostní hmotnost - bez paliva cca. 188 kg.