Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vedení účetní agendy je zajišťováno podle potřeb klienta, buď v sídle klienta, nebo přímo na našem pracovišti.
Pro fyzické osoby podnikatele, kteří nevedou účetnictví je možnost vedení daňové evidence podle zákona o daních z příjmů. Agenda je obvykle vedena na našem pracovišti.
Pro naše klienty jsme schopni zajistit vedení evidencí souvisejících s účetnictvím, jako jsou evidence majetku, skladová evidence. Kromě toho můžeme zajistit vedení evidencí uložených subjektu správcem daně.
Nabízíme auditorské služby: - statutární audit individuálních i konsolidovaných účetních závěrek - audit účetních závěrek podnikatelských subjektů, rozpočtových a příspěvkových organizací a obcí - zpracování auditu podle mezinárodních standardů -…
Klientům zajišťujeme dodavatelskou formou vedení personální a mzdové agendy pro malé i velké organizace. Podle potřeb klienta je zvolen způsob vedení agendy, zda v jeho sídle, či pobočce, nebo v naší poradenské kanceláři.
Nabízíme zpracování a vedení účetnictví, právnických osob, fyzických osob, společenství vlastníků bytových jednotek.
Naše účetní kancelář v Liberci nabízí vedení účetnictví a daňové evidence. Veškeré Vaše doklady nám můžete přivézt do naší kanceláře v Liberci nebo si pro ně dojedeme. Zpracování agendy probíhá vždy dle individuálních potřeb klienta. Cenu služeb sta…
Naše účetní kancelář v Liberci nabízí vedení účetnictví a daňové evidence včetně vypracování daňových přiznání apod. Daňová přiznání: - daň z příjmů - DPH - silniční daň - darovací daň - daň z nemovitostí a další
Nově vznikajícím subjektům, nebo subjektům které mění účetní systém je určena tato pomoc našich pracovníků, kdy podle dispozic a podnikatelských aktivit klienta je vytvořen kompletní systém vedení účetnictví včetně výběru vhodného software.
Vedení podvojného účetnictví pro podnikatele i neziskové organizace včetně zpracování roční uzávěrky, zpracování přiznání k DPH, přiznání DPPO. Zpracování daňové evidence fyzických osob. Kompletní zpracování mezd zaměstnanců.