Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Třídění,označení a uspořádání prvotních dokladů, vedení pěněžního deníku, vedení knihy pohledávek a závazků, vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku, zpracování DPH vč. záznamní povinnosti, vypracováníveškerýchdaňovýchpřizná…
Kontrola a zpracování dokladů. Vedení deníku daňové evidence (peněžní deník). Kniha pohledávek a závazků. Pokladní kniha, ostatní evidence dle požadavků klienta. Pomoc při kontrolách. Zastupování na úřadech.
Vedení účetnictvví, daňové evidence, zpracování daňových přiznání k dani z příjmu osob samostatně výdělečně činných, zaměstnanců, zpracování mzdové a personální agendy
Vedení evidence hmotného a nehmotného majetku včetně drobného, předání měsíčního (čtvrtletního) účetního výkazu zisků a ztrát a rozvahy Vaší firmy, kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur, včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví.
Zabýváme se vedením účetnictví, zpracováním mzdové agendy, ale také správou nemovitostí a s tím vše spojené. S námi máte vždy jistotu, že Vaše účetnictví zpracuje kvalifikovaný účetní s praxí a potřebným vzděláním. Každý účetní doklad prochází intern…
Nabízíme předání účetních dokladů a kontrola po formální stránce, aložení firemní agendy a účetního roku, založení účetnictví otevírání účetních knih ke dni vzniku povinnosti vést účetnictví, k prvnímu dni účetního období, účetní zápisy.
S našimi službami v oblasti účetnictví a mezd Vám odpadnou všechny starosti. Vyřídíme za Vás vše potřebné nejenom v účetních knihách, ale i na úřadě. Možnost nezávazné konzultace.
Zpracování účetnictví, ekonomických a účetních přehledů, poskytování poradenství. Zastupování na úřadech.
Poskytujeme služby spojené s vedením daňové evidence. Nabízíme spolupráci s daňovým poradcem.
Zpracování účetnictví a daňové evidence, mzdy, kompletní zpracování všech českých daní včetně podání na Finanční úřad. Daňové poradenství.
Nabízíme kompletní zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí, předávání měsíčního přehledu o stavu, kontrola úhrad faktur, vyhotovení případných upomínek, zpracování roční závěrky a podkladů pro…