Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zpětná rekonstrukce a revize účetnictví - kontrola účetnictví za již přiznaná léta zpracovávané jiným dodavatelem, rekonstrukce do stavu dle podaných přiznání, pokud by stavu dle přiznání nebylo možno dosáhnout, realizujeme podání dodatečných daňovýc…
Nabídka vedení účetnictví, vedení daňové evidence a daňové poradenství pro fyzické a právnické osoby, neziskové a rozpočtové organizace, zpracování mezd a zastupování klientů před institucemi státní správy a třetími osobami, příspěvkové.
Testování daňové uznatelnosti nákladů a výdajů je samozřejmou součástí služeb vedení účetnictví a daňové evidence. Dále Vám nabízíme zpracování všech druhů daňových přiznání, daňové poradenství, zastupování klientů před finančním úřadem apod.
Zpracování přehledu pro Českou správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny. Nástup a výstup zaměstnance.
Kompletní převzetí mzdové evidence do účetního, software naší společnosti, přihlášení zaměstnanců k daním, sociálnímu a zdravotnímu pojištění atd.
Nabízíme zpracování a výpočet mezd. • Výpočet čistých mezd k výplatě, srážek, daňových bonusů, náhrad za dovolenou, svátky, příplatků, mimomzdových prostředků a náhrad poskytovaných v nemoci • Zpracování a předání podkladů pro přiznání nemocenských…
Ekonomický a informační systém pro zpracování agend středních a větších firem. Propracovaný systém skladové evidence, objednávky, fakturace, kompletní podvojné účetnictví, paragony, vedení obchodu či prodejny. Maloobchodní pokladní systém ASPEN POS.…
Nabízíme vedení podvojného účetnictví: zpracování účetních dokladů, informace o stavu pohledávek a závazků, příprava podkladů pro DPH a jiná různá hlášení, statistické výkazy, tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát, evidence hmotného i nehmotného maje…
Komplexní zpracování mzdové a personální agendy - vypracovávání mezd včetně výplatních pásek, veškerá personální agenda, smlouvy, výpovědi, roční vyúčtování, ELDP, zajištění kontrol před úřady.
Zajišťujeme všechny administrativní práce spojené s potřebami firmy - psaní faktur, přepisy inventur, korespondence s úřady, dodavateli a odběrateli, psaní knih jízd či jejich rekonstrukce, veškerá zaměstnavatelská administrativa včetně smluv.
Nabízíme možnost odkladu podání přiznání - zajišťujeme odklad podání přiznání k dani z příjmů fyzických i právnických osob na 30. 6.
Příprava a zpracování podnikatelských záměrů, zajištění financování - provozní, investiční, hypoteční, dotace, financování projektů.