Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabídka zakládání společností a registrací na úřadech, zpracování účetnictví, daňové evidence, personalistiky a mezd.
V případě nadstandardních požadavků jsme schopni nad rámec zpracování účetní agendy zajistit: zpracování a vedení skladové evidence, povinné vedení knihy jízd dle podkladů, střediskové a vnitropodnikové účetnictví, supervize účetnictví – externí dohl…
Chcete přijmout zaměstnance a potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám! Připravíme veškeré dokumenty pro příslušné úřady. Navrhneme pracovní smlouvy podle Vašich nároků. Nemusíte ztrácet čas běháním po úřadech – na nich Vás zastoupíme. Mzdová agenda Daag …
Nezáleží na tom, zda máte hodně nebo málo dokladů nebo v jakém oboru podnikáte. Pokud jste neradi zasypáni "hromadou papírů", my Vám pomůžeme. Daňová evidence zahrnuje: - kompletní zpracování a vedení daňové evidence - zpracování postup…
Daňovou evidenci, dříve známé pod pojmem jednoduché účetnictví, vedou drobní podnikatelé (OSVČ) podnikající na živnostenský list, kteří nejsou zapsáni v obchodním rejstříku a nepřekračují zákonem dané limity.
Poskytujeme komplexní účetní služby na vysoké úrovni, počínaje vkládáním dat až po dodání výkazů a zpráv pro management či instituce. Pokud hledáte partnera pro vedení vašeho účetnictví, můžete využít našich služeb a dlouholeté praxe v oboru.Zpracová…
V rámci daňového auditu provádíme pro naše klienty kontrolu stavu účetnictví, vyhodnocení rizikových oblastí, navržení postupů vedoucích k odstranění závadného stavu a součástí je i návrh daňové optimalizace v mezích platné legislativy.
Komplexní zpracování účetnictví podnikatelských subjektů, interpretace účetní legislativy.
Rozsah auditu je určen zejména Obchodním zákoníkem, Zákonem o účetnictví, Zákonem o auditorech a Komoře auditorů České republiky .
Poskytované služby: Vedení daňové evidence, vedení podvojného účetnictví, mzdy a personalistika, zastupování u finančních úřadů a dalších institucí,poradenství a optimalizace,zajištění úvěru,prodej účetního software POHODA.
Naši klienti proto rádi využívají průběžného daňového poradenství. Jeho součástí jsou pravidelné návštěvy poradců u klienta, telefonický či elektronický poradenský servis a podle dohody také pravidelné daňové prověrky účetnictví.
Jedná se o souhrn dokumentů a informací, kterými potřebuje společnost disponovat k plnění svých potřeb a povinností jakožto zaměstnavatel. To zahrnuje komplexní vedení personální agendy klienta a jeho zaměstnanců v souladu s legislativou platnou v Če…