Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme komplexní vedení daňové evidence - externí i interní zpracovávání daňové evidence (dříve jednoduché účetnictví) včetně fakturace, skladové evidence, zpracování uzávěrky, daňového přiznání a přehledů pro sociální a zdravotní pojišťovny.
Nabízíme vedení kompletní agendy daňové evidence – pro fyzické osoby. • Uspořádání, založení a označení účetních dokladů - podklady stačí jen přinést! Roztřídění a založení pro vás uděláme zcela zdarma. • Zaevidování dokladů v souladu s platnými …
Nabídka vedení účetnictví, vedení daňové evidence a daňové poradenství pro fyzické a právnické osoby, neziskové a rozpočtové organizace, zpracování mezd a zastupování klientů před institucemi státní správy a třetími osobami, příspěvkové.
Testování daňové uznatelnosti nákladů a výdajů je samozřejmou součástí služeb vedení účetnictví a daňové evidence. Dále Vám nabízíme zpracování všech druhů daňových přiznání, daňové poradenství, zastupování klientů před finančním úřadem apod.
Zpracování přehledu pro Českou správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny. Nástup a výstup zaměstnance.
Kniha pohledávek a závazků. Karty investičního majetku. Záznamní povinnost k DPH. Účetní závěrka a daňové přiznání
Nabízíme zpracování a výpočet mezd. • Výpočet čistých mezd k výplatě, srážek, daňových bonusů, náhrad za dovolenou, svátky, příplatků, mimomzdových prostředků a náhrad poskytovaných v nemoci • Zpracování a předání podkladů pro přiznání nemocenských…
Ekonomický a informační systém pro zpracování agend středních a větších firem. Propracovaný systém skladové evidence, objednávky, fakturace, kompletní podvojné účetnictví, paragony, vedení obchodu či prodejny. Maloobchodní pokladní systém ASPEN POS.…
Nabízíme vedení podvojného účetnictví: zpracování účetních dokladů, informace o stavu pohledávek a závazků, příprava podkladů pro DPH a jiná různá hlášení, statistické výkazy, tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát, evidence hmotného i nehmotného maje…
Komplexní zpracování mzdové a personální agendy - vypracovávání mezd včetně výplatních pásek, veškerá personální agenda, smlouvy, výpovědi, roční vyúčtování, ELDP, zajištění kontrol před úřady.
Zajišťujeme všechny administrativní práce spojené s potřebami firmy - psaní faktur, přepisy inventur, korespondence s úřady, dodavateli a odběrateli, psaní knih jízd či jejich rekonstrukce, veškerá zaměstnavatelská administrativa včetně smluv.