Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Doručenkové obálky podle novelizovaného občanského soudního řádu v provedení dle instrukce Ministerstva spravedlnosti se zeleným pruhem. Dostupné ve čtyřech základních formátech 155, 162, 172 a B4. Kromě verze pro soudy ČR je rovněž dostupná textově …
Vytváříme jak statické, tak video prezentace ve fotorealistické kvalitě. Jejich využití je prakticky neomezené, od architektury přes produktový design, kreativní reklamu až po zdravotnictví. Malou ukázku našich schopností naleznete v galerii.
Použití nejrůznějších technologií, včetně sítotisku, tamponového tisku a gravírování laserem.
Je vhodný pro tisk velkých objemů knih, časopisů, brožur, manuálů a podobně, při zachování nízkých nákladů a vysoké kvality tisku.
Nabízíme veškeré formáty dopisních či bublinkových obálek a tašek. Připravíme potisk obálek včetně vnitřního potisku, který zaručuje diskrétnost při předávání citlivých informací.
Interaktivní reklama ctí svůj název, neboť není omezena prostorem ani místem kde může plnit svůj účel. Jedná se o reklamní vůz (pick-up), ve kterém jsou na bocích zabudovány velké LCD obrazovky s rozlišením FULL-HD.
Organizujeme, připravujeme a kompletně zajišťujeme společenské akce, oslavy, rauty, konference, vernisáže, koncerty a večírky.
Zasáhne vybrané cílové skupiny ze všech majitelů mobilních telefonních čísel tzv. “na smlouvu” u mobilního operátora T-Mobile, kteří se v určité chvíli nacházejí na určitém místě ve vzdálenosti do 200 metrů od vybraného vysílače BTS.
Umožňují zasáhnout vybrané cílové skupiny vyspecifikované ze všech majitelů mobilních telefonních čísel tzv. “na smlouvu” u mobilního operátora T-Mobile. Cílit se dá dle detailního filtru např. věk, pohlaví, místo bydliště.
Ve spolupráci s telefonním operátorem T-Mobile Czech republic s.r.o. nabízíme našim klientům možnost využití několika variant “mobilního marketingu” se zacílením na fyzické i právnické osoby vlastnící hlasové služby společnosti T-Mobile.
Grafika je tvořena jako vektorová nebo bitmapová, popřípadě s použitím fotografií dodaných zákazníkem nebo z vlastní tvorby, podle přání zákazníka nebo jen na dané téma, eventuelně sazba textů a letáků.