Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vytvořením a spuštením www stránek naše práce většinou nekončí, o web se staráme dál, ať již pasivně (provádíme úpravy pouze na základě požadavků klienta) nebo aktivně kde návrhy na změny a další vývoj www stránek vycházejí převážně z našich doporuče…
Námi vytvořená loga jsou snadno zapamatovatelná a univerzálně použitelná (WWW stránky, tištěné materiály, venkovní reklama). Zajišťujeme jak tvorbu nových logotypů, tak i oživení či úpravu stávajících. Na základě zadání vytvoříme 1-5 grafických návrh…
Strategie budování zpětných odkazů představuje plán kontinuálního získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů a rozkryje Vám Vaši stávající situaci z hlediska jejich množství a kvality.
Možnost stanovit si klíčové cíle vašeho webu, které budeme na základě našich zkušeností průběžné sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat.
Ještě před zahájením optimalizace musíte vědět, na jaká klíčová slova web optimalizovat, aby bylo SEO profitabilní. Díky pečlivé analýze dokážeme nalézt i fráze, které nejsou zřejmé na první pohled.
Webové stránky tvoří základ všech ostatních aktivit v oblasti internetového marketingu. Investice vložené do kvalitních webových stránek se Vám vrátí v podobě vyšší návštěvnosti webu a tím vyšších výnosů.
Vytvoříme Vám rozsáhlou webovou prezentaci, přesně podle Vašich individuálních požadavků na funkcionalitu a s ohledem na Vaše potřeby a cíle. Na základě zkušeností Vám rádi pomůžeme s navržením fungování stránek a stanovením cílů.
V rámci drátěného modelu je přesně definováno rozmístění funkčních prvků na stránce. Nejedná se o grafický návrh. Model tedy neobsahuje obrázky a je tvořen pouze pomocí čar, textu a základních grafických prvků web (tlačítka, loga).
Investujete mnoho prostředků do různých forem reklamy, přivádíte na své stránky velký počet uživatelů, vše ale zůstává bez většího efektu? Uživatelé Vaše webové stránky opouštějí, aniž by cokoliv nakoupili nebo zaslali objednávku?
Získejte nové klienty a zviditelněte se zákazníkům, zajímajícím se o oblast ve které podnikáte.
V prezentaci Vás uvedeme do světa PPC reklamy – tedy reklamy pay per click (platba za klik). Hlavní část se bude věnovat přehledu vyhledávačů a PPC systémů v České a Slovenské republice.