Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vyrobíme vám nábytek na zakázku, ať už si přejete moderní nábytek do kanceláře, rustikální nábytek na chalupu nebo jenom potřebujete šikovné skříně s posuvnými dveřmi do úzké chodby.
Elektromotorický přestavník slouží k ovládání a zabezpečení výměn, srdcovek s pohyblivými hroty a výkolejek. Přestavníky se vyrábějí ve variantě rozřezné nebo nerozřezné, jsou pravé nebo levé a jsou určeny pro montáž kloubovou upevňovací soupravou.
Indikátory se světlovodnými vlákny doplňují návěsti hlavních, seřaďovacích nebo spádovištních návěstidel, ale mohou se v některých případech instalovat i samostatně. Jsou určeny k vyjádření návěstního znaku nebo jeho části.
Indikátory s LED diodami doplňují návěsti hlavních, seřaďovacích nebo spádovištních návěstidel, ale mohou se v některých případech instalovat i samostatně. Jsou určeny k vyjádření návěstního znaku nebo jeho části.
Návěstní svítilny s optikou jsou částmi stavebnicového systému světelných návěstidel AŽD 70. Vzájemným spojením návěstních svítilen nad sebou či vedle sebe vznikne požadovaná sestava. Svítilna může být dodána i v kovovém provedení.
Stykový transformátor STM 0,93 B je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů metra. Umožňuje přechod zpětných trakčních, topných nebo pomocných proudů přes izolované styky z jednoho elektrického kolejového úseku do sousedního.
Stykový transformátor DT 075 C je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů. Stykový transformátor je určen pro tratě elektrifikované stejnosměrnou trakční proudovou soustavou 3 kV, jednofázovou trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz a pro t…
KOA1 jsou dvoupásové kolejové obvody ohraničené izolovanými styky. Použití na tratích elektrizovaných trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz nebo 15 kV, 16 2/3 Hz, na stejnosměrných trakčních proudových soustavách 3 kV nebo 1,5 kV nebo 0,75 kV a na…
Mobilní část vlakového zabezpečovače typu LS90 umožňuje přenos čtyř návěstních informací z trati na hnací vozidlo, kontrolu bdělosti strojvedoucího a nouzové brzdění pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy.
CRV & AVV je systém určený pro automatizaci řízení kolejových vozidel. Základní částí systému je centrální regulátor vozidla CRV, zajišťující automatickou regulaci rychlosti, regulaci trakčního agregátu, řízení brzd, spolupráci dynamické brzdy s …