Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Stykový transformátor DT 075 C je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů. Stykový transformátor je určen pro tratě elektrifikované stejnosměrnou trakční proudovou soustavou 3 kV, jednofázovou trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz a pro t…
Počítač náprav PZN-1 je systém pro detekci a počítání náprav železničních vozidel a je určen pro vyhodnocování volnosti kolejových úseků. Každý kolejový úsek je ohraničen max. osmi zápočtovými body.
KOA1 jsou dvoupásové kolejové obvody ohraničené izolovanými styky. Použití na tratích elektrizovaných trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz nebo 15 kV, 16 2/3 Hz, na stejnosměrných trakčních proudových soustavách 3 kV nebo 1,5 kV nebo 0,75 kV a na…
Dnešní celoskleněné dveře se vyznačují moderním designem, kvalitou a dostatečnou mírou bezpečnosti. Na celoskleněné dveře se dnes užívají tvrzená skla, která poskytují vysokou odolnost vůči nárazům a zcela vylučují možnost poranění ostrými střepy, po…
Dvoupásové kolejové obvody pro detekci obsazenosti traťového úseku. Kolejové obvody KO-3103 jsou napájeny dvoufázovým napětím 2 × 220 V, 75 Hz s fázovým posunem 90°.
Bezpečnostní dvojsklo je tvořeno dvěma skleněnými tabulemi, oddělenými distančním rámem s naplněným prostředkem, který vysušuje.
Mobilní část vlakového zabezpečovače typu LS90 umožňuje přenos čtyř návěstních informací z trati na hnací vozidlo, kontrolu bdělosti strojvedoucího a nouzové brzdění pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy.
Vedle jemného vzhledu umožňují matovaná skla pronikání světla dle typu montáže, struktury či opracování, ochranu intimity určitých míst.
Zařízení pro kontrolu bdělosti strojvedoucího KBSE je zjednodušenou variantou vlakového zabezpečovače bez přenosu informace o návěstním znaku, s kontrolou bdělosti strojvedoucího a s nouzovým brzděním pomocí elektromagnetického ventilu průběžné brzdy…
Jsou to dekorativní skla, jejichž vzhled je vlisován do jedné nebo obou stran čirého skla (bronzové nebo žluté). Tyto skla nabízí více než 30 druhů designů, např. geometrické, stylizované, figurativní, klasické nebo exkluzivní.
CRV & AVV je systém určený pro automatizaci řízení kolejových vozidel. Základní částí systému je centrální regulátor vozidla CRV, zajišťující automatickou regulaci rychlosti, regulaci trakčního agregátu, řízení brzd, spolupráci dynamické brzdy s …
Tato skla složená z čirých skel a průhledných mezivrstev se v případě požáru přemění v opakní stěnu, která brání prostupu plamenů. omezuje či zastavuje prostup tepla.