Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Podvozek je tvořen rámem, jednou nebrzděnou nápravou, ojí ve tvaru V a závěsným zařízením.
Nápravy jsou s nezávisle zavěšenými koly na vlečených ramenech. Odpruženy jsou pryžovými zkrutnými elementy s vysokým vnitřním útlumem.
Rezervní kolo 155 R13 včetně držáku rezervy (celková hmotnost přívěsu 750 - 1000 kg) atd.
Důležité je také přesné měření, přísloví dvakrát měř a jednou řeš je zde opravdu na místě. Doporučujeme zhlédnout podrobně naše instruktážní video a řídit se postupem který je zde vytvořen.
Tento model zábradlí je určen na rovné a vyvýšené plochy s ukotvením do vyzdění. Vhodné pro umístění do vnitřních i venkovních prostor a bazénů. Montáž je velice jednoduchá. Je ale potřeba zachovat správný technologický postup a všechny potřebné výz…
Podvozek je tvořen rámem, jednou brzděnou nápravou, ojí ve tvaru V a nájezdovou brzdou.
Korba vleku je tvořena podlahou z vodovzdorné překližky, bočnicemi s relingem a čely z vodovzdorné překližky.
Doporučujeme zhlédnout podrobně naše instruktážní video a řídit se postupem který je zde vytvořen.
Podvozek je tvořen rámem, jednou nebrzděnou (brzděnou) nápravou, trubkovou ojí a závěsným zařízením.
Tento model zábradlí je určen na rovné plochy s ukotvením do podlahy, vhodné pro umístění do vnitřních i venkovních prostor.
Podvozek je tvořen jednou nebrzděnou nápravou, trubkovou ojí a závěsným zařízením.