Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Korba vleku je volná ložná plocha – plato a na ní jsou přišroubovány ližiny pro uložení motorek a nájezd.
Nízko položené těžiště, široký rozchod kol a speciální konstrukce uchycení náprav v rámu spolu s vhodnou délkou oje - to vše správně zkombinované propůjčuje řadě přívěsů PA naprosto výjimečné jízdní vlastnosti a skvělou stabilitu v jakékoliv situaci.
Charakteristickým znakem řady přívěsů PAV jsou kola umístěná pod ložnou plochou. Sešikmení ložné plochy v zadní části usnadňuje nakládání a snižuje těžiště naloženého přívěsu.
Přívěs je určen pro přepravu automobilu. Hmotnost přepravovaného automobilu je nutné volit tak, aby hmotnost naloženého přívěsu v žádném případě nepřesáhla největší technicky přípustnou/povolenou hmotnost stanovenou v TP přívěsu.
Překližkové skříně se dělají na podvozku přívěsů DV nebo A, B, C. Výška skříně je omezena rozměrem překližky a to 1 500 mm, v případě vyšší skříně je nutno nastavení.
Pomůžeme vám s renovací střechy, která potřebuje nový nátěr (např. střecha eternitová či nátěr dřevěného obložení či podbití), nebo opravy míst, kudy zatéká.
Provádíme servis hydraulických strojů a přetěsňování hydraulických komponentů.
Jako výrobce přívěsů jsme schopni navrhnout a vyrobit téměř jakýkoliv druh nástavby na nákladní automobil.
Pro zpracování reaktivních lepidel tzv. PUR nabízíme hermeticky uzavřené tanky se sušičkou vzduchu s objemem 4l až 32l.