Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jestliže chcete zavést nebo zlepšit management projektů ve Vaší firmě, pak musíte nejdříve zjistit, na jaké úrovni Vaše firma je. Vyhodnocení Vám poskytne objektivní srovnávací hodnoty.
Na základě Vaší vlastní analýzy stavu PM nebo s pomocí analýz a testů AIT se můžete rozhodnout zavést nebo zlepšit určité metody nebo techniky managementu projektů.
Dobrou projektovou kulturu není možno vybudovat bez zavedení standardů managementu projektů.
Vaše firma může být v situaci, kdy probíhajících projektů je takové množství, že je třeba rozhodovat o schválení nebo zamítnutí dalších projektů, o jejich pořadí a koordinaci, o prioritách v čerpání omezených zdrojů atd.
Příprava a plánování jsou dvě etapy životního cyklu managementu projektu, které jsou klíčové pro úspěch nebo neúspěch projektu.
Jsme distributor produktů Microsoft vyškolí, dodá a nainstaluje MS Project 2007.
Dvoukroková lícová malta určená pro zdění lícových cihel, kterou je možné při zdění utáhnout rovnou jako spárovací hmotu a nejsou tedy třeba další žádné spárovací hmoty. Malty stejně jako spárovací hmoty zamezuje znečištění lícových cihel při montáži…
Pomocí našich konzultačních služeb v oblasti managementu (řízení) projektů pomáháme u našich zákazníků zavést nebo zdokonalit projektovou kulturu, aby pomocí efektivních a kontrolovatelných procesů a metod řídili své projekty v daném čase, v rámci ro…
Procesní analýza je komplexní vyhodnocení procesů probíhající v organizaci, jejich atributů, výkonnosti, kvality a struktury.
Málokdo dnes svůj informační systém vytváří a provozuje výhradně vlastními silami. Vždy jsou oblasti, pro které je výhodnější software nebo službu nakoupit.
Nabídkou našich konzultačních a implementačních služeb v oblasti managementu změn a konfigurace softwaru chceme pomoci našim zákazníkům zavést nebo zdokonalit správu softwarových zdrojů a řízení změn při vývoji a údržbě softwarových aplikací.
Společným cílem je zajišťovat IT služby v požadované kvalitě a termínu za předvídatelnou cenu a přitom s dostupnými kapacitami udržet krok se stále rostoucími provozními požadavky.
Účel procesu: působit jako jediné kontaktní místo pro zákazníky/koncové uživatele.
Účel procesu: maximálně rychle obnovit službu s ohledem na smluvní termíny, s minimálním dopadem na uživatele a za co nejnižších nákladů.