Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vstupní dveře s atraktivním a funkčním vzhledem. Konstrukce křídla umožňuje využití silné ocelové výztuhy. To zaručuju dlouhou životnost a bezporuchový provoz.
Předpokladem obchodního úspěchu při prodeji nebo pronájmu nemovitosti je zajištění kompletní a kvalitní presentace napříč realitním trhem za využití všech tiskových a elektronických inzertních možností, včetně umístění nabídky na realitních serverech…
Jedná se o karty s jednoduchým nosičem datových informací. Jejich využití je zejména v oblasti karet věrnostních, slevových, platebních, vstupních nebo identifikačních a všude tam, kde je potřeba uložit na kartu malé množství dat v elektronické podob…
Soundcraft je britská značka mixážních pultů pro využití ve všech oblastech profesionálního zpracování zvuku. Od rozhlasových a TV studií nejrůznějších velikostí, přes live ozvučení až po pevné instalace, stadióny, divadla, koncertní nebo konferenční…
Možnost využití námi vytvořené intranetová aplikace k řízení a správě dokumentů, řízení interních auditů a souvisejících činností, řízení nápravných a preventivních opatření, neustálému zlepšování a monitorování indikátorů, externí provádění interní…
Venkovní kazetová clona Roltex 75 je kompaktní zařízení určené pro ochranu interiéru budov před přímým slunečním zářením a k udržování tepelné a světelné pohody v místnosti. Svým charakterem je určená k širokému využití do bytů, úřadů, nemocnic apod…
Docházkový systém PowerKey 3.0 představuje nejkomplexněji řešený systém na českém trhu. Díky své rozsáhlosti a 20-tiletým zkušenostem výrobce vyhoví požadavkům i toho nejnáročnějšího zákazníka. Díky mnoha exportům a napojením na širokou škálu mzdovýc…
Zajistíme služby profesionálního fotografa, možnost využití hudební aparatury pro reprodukovanou hudbu, nebo zajištění živé hudby.
Odborné konzultace o možnostech využití obnovitelných zdrojů energií pro vytápění, ohřev TUV nebo výrobu elektrické energie.
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.