Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Systém je díky svým vlastnostem určen především pro střední a větší společnosti s vyššími nároky. Je schopen plně postihnout specifické potřeby společnosti a vytvořit tak naprosto individuální řešení s novými činnostmi, agendami a funkcionalitami.
Pořiďte si vše v jednom. Hardware je speciálně vybrán a testován pro nejoptimálnější provoz CRM a navíc získáte další aplikace pro vaše podnikání. Stačí pouze zapojit do sítě, spustit a ihned máte k dispozici vlastní firemní informační portál.
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Program je vybaven nástrojem pro snadný způsob plánování, přípravy a spravování cílené emailové, telefonické nebo mailingové marketingové kampaně. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro email nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a ze systému odeslat …
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Obchodní případ spojuje veškerou související komunikaci (emaily, záznamy o schůzkách, úkoly a telefonáty), napomůže odhadnout tržby, zaznamenává informace o termínech, slevách a smluvních podmínkách, ale také o aktivitě konkurence.
Naše společnost je schopna zprostředkovat kompletní dodávku elektro části. Návrh dokumentace, přípravu rozváděčů, jejich umístění a oživení na místě.