Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro implementace serverových technologií a systémů máme odborníky s velikými zkušenostmi. Základem kvalitního serveru je však i kvalitní značkový hardware s podporou výrobce, s možností dálkového řízení a dohledu, hot swapovými technologiemi, předpor…
Kvalitní hardware serveru by však byl jen zbytečnou investicí bez použití moderního operačního systému, současně však správně implementovaného. Operační systémy Novell - SUSE LINUX nebo Microsoft Windows Server zajistí prostředí pro centrální správu …
Naši odborníci Vám poradí i s řešením on-line či off-line archivace a backupem důležitých dat, vyberou optimální řešení, naimplementují jej a pomohou s jeho dohledem a správou.
Do nové sítě a síťové topologie začleníme vaše stávající prostředí a aplikace, pomůžeme vám se zaškolením obsluh a uživatelů, případně migrací technologií na nové verze nebo vyšší úroveň. Rádi vám navrhneme alternativní řešení úloh na základě otevřen…
Zajistíme připojení k Internetu přesně podle vašich potřeb, ať už se jedná o jeden počítač, mobilní notebook, PDA, či celou výpočetní síť. Pomůžeme vám vybrat řešení optimalizované z hlediska poměru výkonu k ceně, splňující požadované parametry.
Navrhneme vám nejenom vhodnou aplikaci a zajistíme její implementaci, pomůžeme vám ale i s rozhodnutím kdy, v jaké fázi vývoje, kde a jak zajistit případný hosting (DNS hosting, aplikační hosting – mail, web, server hosting), případně vám nabídneme h…
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
Systém Dect Alarm messaging založený na platformě Ascom 9d nabízí širokou paletu řešení zajišťujících vysokou ochranu osob pracujících v rizikových provozech, dále pak celou řadu aplikací pro přenos informací, řízení a koordinaci.
Veškerá zmiňovaná řešení jsme schopni zajistit jak formou standardní dodávky systémů tak i jako komplexní řešení na klíč. Nejen v oblasti Kontaktních center nabízíme možnost zajištění kompletního provozu formou služby.
Profesionální bezpečnostní zasouvací nůž pro náročné aplikace bezpečnost při práci díky mechanismu, který zabraňuje vyklouznutí žiletky při razantnějším záběru