Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Klientské centrum webové stránky typu IS personální agentury obsahuje moduly pro online sledování inzerce volných pozic a zajišťuje tak maximální komfort klientů personální agentury.
Ostrohranné i oválné inertní abrazivo různých barev použitelné zejména pro odstranění organických povlaků, matování, šetrné zdrsnění, nebo odstranění staré barvy i rzi z dílů zejména měkkých kovových materiálů nebo plastů, kůže a skla.
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Modul v back-office, který na základě zadaných kritérií vyplňovaných uchazeči umí zobrazit vyhovující uchazeče viz. screen-shot.