Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Na manažery a vedoucí pracovníky jsou kladeny čím dál tím vyšší nároky. Většina z nich cítí potřebu změny v myšlení a přístupu pracovníků ve firmy. Pro tyto změny je velmi náročné získat podporu ostatních spolupracovníků. Z toho vyplývá snad nejnároč…
Tréninky dovedností pro aktivní obchodní zástupce, pracovníky obchodních oddělení, obsluhu prodejen a přepážek a vůbec pro všechny, kdo jsou v kontaktu se zákazníkem a mohou tak ovlivnit obchodní výsledek firmy.
Cílem rekvalifikačního kurzu je vybavit posluchače dovednostmi využitelnými zejména při komunikaci a práci v obchodě, ve službách a prozákaznických institucích.
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů. Lidé, kteří motivují, jsou velmi vzácní. Můžeme někoho přinutit, aby úkol udělal, ale zcela jistě ho nemůžeme přinutit, aby to uděl…
Rekvalifikační kurz zabývající se komplexní agendou firmy a vedením podvojného účetnictví, včetně daňové problematiky. Úplný začátečník je schopen po absolvování kurzu vést podvojné účetnictví soukromé firmy a to klasicky ručně, tak i s využitím počí…
V současné době, kdy se většina vedoucích pracovníků cítí přetížena, je delegování úkolů jedinou možností, jak zvýšit výkonnost a spoluzodpovědnost pracovníků.
Koučování se v současné době řadí k nejvýznamnějším stylům vedení pracovních týmů. Lze říci, že koučování můžeme chápat jako styl, na jehož pochopení a zvládnutí nestačí pouze přečíst skripta nebo jinou odbornou literaturu.
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.