Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu posílit dovednosti účastníků související s řízením a vedením lidí a nabídnout jim stimulační a motivační techniky společně s možností praktické aplikace.
Kurz je vhodný pro zájemce, kteří mají ukončené střední vzdělání a zvládají základní obsluhu osobního počítače.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se zvládat obtížné či emočně náročné komunikační situace.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je seznámit účastníky s pravidly fungování týmu a posílit jejich schopnost efektivně se zapojit do týmové práce a přispět k úspěšnému dosahování týmových cílů.
Vzdělávací cyklus je zaměřen do oblasti práce manažera a obsahuje devět témat. Projekt je určen pro účastníky z firem malé a střední velikosti z odlišných prostředí a vylučuje účast pracovníků přímé konkurence.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je rozšířit komunikační potenciál účastníků pro telefonické rozhovory, ať už obchodní či koordinační, a sjednotit jejich prezentaci v návaznosti na firemní kulturu.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je představit účastníkům techniku koučování, nastínit možnosti jejího využití a poskytnout efektivní zpětnou vazbu při praktickém tréninku na modelových situacích.
Kurz je určen především pro sekretářky a asistentky –asistenty manažerů, ale zúčastnit se může každý, kdo je někomu podřízený. Kurz nevyžaduje žádné specifické vzdělání, vhodná je jakákoli praxe.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se správně a efektivně vést rozhovor, abychom dosáhli svého cíle.
Cílem tohoto vzdělávacího kurzu je naučit se identifikovat neverbální signály a porozumět jim.
Specialista efektivnosti podnikání (dle osnov EBCL) - rekvalifikace 150 hodin s mezinárodní zkouškou aj.