Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Provádím oceňování věcných břemen a jejich právních závad váznoucích na majetku.
Nejnovější generace CRM řešení, snadno přizpůsobitelné požadavkům firem, jejichž hlavní náplní je zejména práce s projekty. Lagoon je součástí platformy pro virtuální desktop Atollon.com, umožňující komfortní práci odkudkoliv.
Odborné semináře pro obchodníky, manažery, personalisty, administrativní pracovníky, call centra, pro školitele. Koučování, konzultace, individuální tréninky. Témata: Efektivní komunikace a vyjednávání, asertivní přístupy a řešení konfliktn…
Zeno CRM je nástroj pro podporu řízení vztahů se zákazníky, který usnadňuje a zrychluje práci obchodních zástupců. Je optimalizován tak, aby měl co nejjednodušší ovládání a aby jeho uživatel ani nepotřeboval manuál. Zeno CRM neklade žádné zvláštní po…
Svým zákazníkům poskytujeme komplexní služby v oblasti lanové, zdvíhací, bezpečnostní a vázací techniky. Na českém trhu působíme od roku 1994, naše pobočky můžete navštívit v Praze a ve Slavkově u Brna. Veškeré aktivity společnosti jsou založené na p…
Jsme předním výrobcem široké škály kol,otočných i pevných kladek.Zabýváme se také výrobou produktů z Vulkollanu®, Polyuretanu/Topthane® - tyto kola se vyrábí ve Wicke Germany a v dceřiné společnosti Wicke Castors Co Ltd-Zhongshan Čína,kola z pryže – …
V oboru finančního poradenství se pohybuji již téměř 20 let. Moje služby zahrnují kompletní servis Vašich rodinných financí, tedy oblast pojišťovnictví, hypoték a úvěrů, spoření a investic. Velice důležitý je pro mě otevřený, férový a hlavně dlouhodo…
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Série A je první výrobek potvrzující lepší standard ze zřetelem na výkonnost a univerzalitu v konkurenčním prostředí, porovnáme-li vztah výkon a cena.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value pokrývá všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb s podporou IT. …