Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
S ohledem na naše zkušenosti se správou a vymáháním pohledávek jsme schopni poskytnout právní služby v oblasti konkurzního (insolvenčního) práva, a to jak věřitelům, tak i dlužníkům.
Systém je díky svým vlastnostem určen především pro střední a větší společnosti s vyššími nároky. Je schopen plně postihnout specifické potřeby společnosti a vytvořit tak naprosto individuální řešení s novými činnostmi, agendami a funkcionalitami.
Nabízíme zastupování v trestních věcech, jsme připraveni zajistit obhajobu obviněného, poskytnout pomoc v jednotlivých stádiích trestního řízení či zastupovat poškozeného v řízení o náhradě škody způsobené trestným činem.
V rámci pracovního práva nabízíme jak zpracování kompletní pracovněprávní agendy pro zaměstnavatele (příprava pracovních smluv včetně manažerských, výpovědi z pracovního poměru, zastupování v pracovněprávních sporech, náhrada škody způsobené zaměstna…
Pořiďte si vše v jednom. Hardware je speciálně vybrán a testován pro nejoptimálnější provoz CRM a navíc získáte další aplikace pro vaše podnikání. Stačí pouze zapojit do sítě, spustit a ihned máte k dispozici vlastní firemní informační portál.
Nabízíme kompletní servis z oblasti rodinného práva, jako např. rozvody, vypořádání majetku, rozdělení společného jmění manželů, úpravu výživného na děti či rozvedeného nebo nerozvedeného manžela.
Nabízíme sepis kupních či darovacích smluv na byty, domy, pozemky, podání návrhu na vklad vlastnických či jiných práv do katastru nemovitostí či ostatní úkony spojené s nemovitostmi, např. zápis či výmaz věcných břemen či jiných věcných práv, rozděle…
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Našim klientům poskytujeme právní služby v oblasti občanského práva, zejméná práva závazkového.
Oblast obchodního práva a práva obchodních společností tvoří jádro našich služeb poskytovaných domácí i zahraniční klientele. Našim klientům z řad podnikatelů poskytujeme poradenské služby počínaje volbou právní formy podnikání, založení podniku.
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Součástí našich právních služeb je zastupování při soudních sporech, správních či rozhodčích řízeních, právní poradenství, smluvní agenda, právo obchodních společností.
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.