Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Navrhneme a zprovozníme Vaše firemní či soukromé webové projekty s možností administrace. Samozřejmostí je zajištění domény a vhodného hostingu.
GD-06 je univerzální GSM komunikátor pro objektovou EZS a automatizační techniku. Zařízení plní funkci vícekanálového univerzálního GSM hlásiče a ovladače. Ovládat zařízení je možné pomocí SMS, z webové stránky GSMLINK, prozvoněním ze zadaného telefo…
Existují optimalizační nástroje (SEO optimalizace), které zajišťují pomocí technik čitelnost webové prezentace pro internetové vyhledávače (Google, Seznam). Tím lze zlepšit viditelnost webových stránek na internetu a dosáhnout výrazně lepších pozic p…
Optimalizace pro internetové vyhledávače těsně souvisí s tvorbou webových prezentací a tvorbou internetových obchodů. Pokud poskytujete na své webové prezentaci i nějakou službu, která generuje zisk, je zvýšení úspěšnosti Vaší prezentace v internetov…
Optimalizace pro vyhledávače (SEO - Search Engine Optimalization) je metoda, díky níž lze přivést cílené návštěvníky na vaše webové stránky při vynaložení minimálních investic. SEO pomáhá docílit vysoké návštěvnosti a následného navýšení poptávek, zv…
SEO poradenství je poněkud podceňovaná možnost, jak vylepšit své webové stránky. Většina lidí a firem vylepšuje web spíše co se vzhledu týče, SEO optimalizace je ale zas tak nezajímá – především v minulosti.
Tvorba uživatelských skupin, přiřazení jednotlivých systémových oprávnění uživatelským skupinám, zakládání nových uživatelských účtů a jejich správa, nastavení omezení přístupu do stromové struktury webové prezentace - Správa obsahu a struktury, příz…
Některé webové stránky obsahující produktové katalogy se neobejdou bez katalogu výrobců - značek produktů. Jednotlivé produkty jsou poté párovány na výrobce, kde toto párování pak s výhodou slouží pro vyhledávání dle výrobců.
Pěkné, přístupné a přehledné webové stránky jsou dnes základním předpokladem pro úspěch v internetovém podnikání.
Ke každému subjektu lze zaznamenat obchodní adresu (sídlo), adresu provozovny, fakturační adresu, telefonické a elektronické kontakty (e-mail, webové stránky) aj.
Vždy, když tvoříme webové stránky, řešíme nejen jejich funkci a psychologii, ale také jak na ně přivést návštěvníky. Máte několik možností.