Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Použijeme interní i externí nástroje a najdeme reálné fráze, které uživatelé zadávají do vyhledávačů, když vyhledávají Vaše produkty a služby.
Kampaň, kdy platíte pouze za realizovanou, předem definovanou konverzi.
Optimalizace Vašich stránek pro vyhledávače, tzv. SEO vám pomůže získat nové zákazníky s maximální efektivitou a v dlouhodobém horizontu.
Možnost s minimálními náklady posoudit, jak velká investice by byla třeba, aby vaše stránky získaly dobré umístění ve výsledcích vyhledávání.
Ještě před zahájením optimalizace musíte vědět, na jaká klíčová slova web optimalizovat, aby bylo SEO profitabilní. Díky pečlivé analýze dokážeme nalézt i fráze, které nejsou zřejmé na první pohled.
Možnost stanovit si klíčové cíle vašeho webu, které budeme na základě našich zkušeností průběžné sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat.
Průběžná doporučení úprav webu na základě detailního sledování chování Vašich uživatelů.
Strategie budování zpětných odkazů představuje plán kontinuálního získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů a rozkryje Vám Vaši stávající situaci z hlediska jejich množství a kvality.
Vizitky mají obrovský přínos pro Váš pracovní i osobní život. Výhodou je tisk fotografií, přechodů a efektů. Oblíbeným doplňkem je lakování či laminace.
Stránky vhodné pro jakýkoliv druh a velikost webu s nepřeberným množstvím funkcí a s možností individuální grafiky na míru. Cenové moduly dle individuálních funkcí.
Díky dobrému nástroji, který významně usnadňuje implementaci informačních systémů, je náš vývoj velmi rychlý a tedy méně nákladný. Podle potřeby přizpůsobujeme existující komponenty potřebám zákazníků nebo vyvíjíme zcela nové.
V rámci drátěného modelu je přesně definováno rozmístění funkčních prvků na stránce. Nejedná se o grafický návrh. Model tedy neobsahuje obrázky a je tvořen pouze pomocí čar, textu a základních grafických prvků web (tlačítka, loga).