Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Relativně nová technologíe potisku.Vhodná pro potisk plně barvených motivů v menších sériích.U této technologie odpadá na rozdíl od sítotisku výroba síta lze tedy tiknout od jednoho kusu a je možná výroba zkušebního kusu.Kvalita a trvanlivost potisku…
Jedna z nejstarších technologií potisku nejen textilu kterou při dnešním rozšíření asi netřeba představovat.Sítotiskem se zabýváme již od roku 1991 a máme s ním tedy bohaté zkušenosti.
Eviduje oprávněný i neoprávněný přístup do domu a volitelně i do jiných vybraných prostor, např. sušárna, sklepy atd. Oprávněný přístup je otevření dveří na základě použití speciálního elektronického klíče (kontaktního čipu Dallas) nebo vnitřního tla…
Nabízíme Vám službu vyrobte si vlastní tričko. Stačí nám zaslat požadavky a my Vám vyrabíme tričko dle Vašeho přání.
Hledáte originální dárek pro vaše blízké nebo si chcete vytvořit triko dle vlastního návrhu?Potiskujeme trička, hrnky, puzzle, polštáře, podložky pod myš s Vaším motivem.Ze bezkonkurenčně nejnižší ceny.
Všem klientům nabízíme zakázkové programování, které se týká nejen customizace standardních produktů, ale také vývoje aplikací dle potřeba zákazníka.Zde provádíme vývoj na základě technologií: Linux, Windows, PHP, MySQL, MS SQL, ASP.Net, jQuery, Java…
Takřka každý z klientů potřebuje ukládat dokumenty, které jsou spojeny s komunkací s klienty nebo interní komunikací.Proto jsem do našeho portfolia doplnili systémy, které umožňují s dokumenty pracovat.Pro naše klienty dokážeme implementovat jednoduc…
Pomocí panic tlačítka, případně vytržením ze závěsu detekuje vznik krizové zdravotní situace a předává informaci o jejím vzniku.
Pro úspěšnost všech dodaných informačních technologií nabízíme svým klientům také poradesnké činnosti, které zvýší výtěžnost a zajistí plné využití implemetovaných technologií.
Samozřejmou součástí implementovaných CRM sysétmů je napojení na možnost telefonovat nebo přijímat telefonické hovory. V rámci této problematiky provádíme integraci s internetovou telefonií např. pomocí systémů PBX Trixbox, Asterisk, software pro Cal…
Informace o stavu výtahu a informace o aktivaci/deaktivaci nouzové signalizace alarm je předávána do servisního centra s využitím datových služeb Gprs sítě Gsm. Informace v servisním centru jsou zpracovávány aplikací webrman.
Stiskem tlačítka alarm v kabině výtahu odešle zařízení cemol/lgm sms zprávu aplikaci do servisního centra nebo servisní posádce. Současně se automaticky ustanoví telefonní spojení na jedno z předdefinovaných telefonních čísel servisní organizace, kte…