Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Bannerová reklama je grafická reklama na webových stránkách, která má za úkol především vizuálně zaujmout.
Reklama ve vyhledávačích je jedním z nejefektivnějších způsobů propagace na internetu. Umožňuje velmi přesné cílení pomocí předem vybraných klíčových slov a nabízí tak uživatelům přesně to, co v daný okamžik na internetu hledají.
Zavedení systému Iso, ať už jednotlivě nebo integrovaně, je pro firmu strategickým rozhodnutím. Naše poradenská společnost vám zavede systém v minimálním čase s maximální efektivností a to díky týmu odborníků a mnohaletým zkušenostem.
377/347 l., dvoudveřové provedení, vnitřní ventilátor, vnitřní osvětlení, automatické odmražování, dvojitá vakuovaná skla proti orosení, zámek dveří, v přední spodní části stavitelné nožky, v zadní části kolečka, pravé/levé otvírání.
Vyhledávače (např. Google.com, Seznam.cz nebo Bing.com) jsou jednou z nejběžnějších cest, jak na internetu uživatelé vyhledávají potřebné informace. Pozice webu ve výsledcích vyhledávání je tedy jedním z nejdůležitějších faktorů, jenž ovlivní jeho ná…
Naše společnost je registrovaným dodavatelem open-source obchodního řešení Magento, současného leadera na trhu. Webový obchod Magento je ověřená a stabilní platforma, lze ji velmi jednoduše rozšířit a díky open-source licenci neobsahuje licenční popl…
Pod pojmem Iso se může skrývat zavedení systému řízení společnosti dle některé systémové normy.
Redakční systém umožní jednoduše na web přidávat a upravovat texty nebo obrázky, a to i lidem, kteří neumí programovat. Pokud své webové stránky budete chtít často aktualizovat, rádi pro vás navrhneme a zprovozníme redakční systém na míru.
381/351 l., jednodveřové provedení, vnitřní ventilátor, vnitřní osvětlení, automatické odmražování, dvojitá vakuovaná skla proti orosení, zámek dveří, v přední spodní části stavitelné nožky, v zadní části kolečka, pravé/levé otvírání.
“Být na internetu” neznamená mít internetové stánky. Aby váš web dobře fungoval a přinášel výsledky, je nutné definovat vaše potřeby, cíle a navrhnout cesty, jak k nim nejsnáze dojít.
Podrobnou analýzou použitelnosti zjistíme, zda-li je váš web pro uživatele přehledný a srozumitelný a zda-li na něm vždy najdou, co hledají. Navrhneme také způsoby, jak stávající web upravit tak, aby byl co nejvýkonnější a přinášel vám vyšší zisk.