Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Velkoobchod provozujeme v regionu jižní a střední Moravy, každý zákazník má přiděleného svého obchodního zástupce, který o něj pečuje a řeší jeho každodenní požadavky. Cenová nabídka je vždy připravena na míru každému zákazníkovi. V nabídce m…
V komerční či panelákové výstavbě je vhodné použít parapety plastové plné, v bytové výstavbě (i v panelácích) pak parapety plastové komůrkové. Parapety z umělého kamene najdou své uplatnění u náročnějších zákazníků v nadstandardních a luxusních inter…
Společnost Bohemia Phönix nabízí svým zákazníkům bohatou nabídku služeb v oblasti správy nemovitostí:* Uvedení listin do souladu s novou legislativou (NOZ)* Změny a úpravy "Prohlášení vlastníka", "Smlouvy o výstavbě", Příprava st…
Plovoucí podlahy, až už laminátové nebo dřevěné se stávají v dnešní době nedílnou součástí každé domácnosti nebo komerčních prostor. Nároky na odolnost povrchu např. pro použití v kuchyňských linkách, chodbách a ostatních místnostech se dostává stále…
V poslední době jsme zaznamenali od našich zákazníků velkou fluktaci nájemců v pronajímaných nemovistostech čím, vzniká častější potřeba změny interiéru dle potřeb nového nájemce či drobná údržba a opravy po předchozím nájemci.
Pravidelný servis při čištění závěsů - zákazník pouze objedná odlakování a zpět dostane čisté zboží, odpadá starost s provozem vlastního zařízení, výhodné v případě jednorázových požadavků na odlakování, možnost jednorázových a atypických zakázek na …
Našim zákazníkům nabízíme zajištění stavebního dozoru na klíč. Tato služba je určena nejen pro ty, kteří nemají čas na každodenní kontrolu stavby, ale především pro ty, kteří chtějí mít garanci kvality materiálů a odvedené práce.
Před instalací provedeme testy kamerového systému, na jejichž základě zákazník posoudí umístění jednotlivých kamer a porovná kvalitu obrazu a záznamu. Poté vypracujeme nabídku s cenovou kalkulací.
Tato služba slouží k rychlému a kvalitnímu řešení problémů vznikajících při provozu aplikací. Prostřednictvím hot - line (je možno též použít email a telefon) zadává zákazník informace o problému, který potřebuje vyřešit (vznik, symptomy, závažnost).