Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Moderní lakovaná kuchyňa je variabilní v možnostech povrchu a v kombinaci s jinými materiály. Díky těmto vlastnostem jsou lakované kuchyně u zákazníků velmi oblíbené. Oblíbenou a žádanou kombinací provedení je dýha makasar s vysokým leskem a lakuslon…
Z vašich jablek vám vyrobíme pasterovaný mošt do 5 litrových obalů. Zákazník přiveze jablka a dle dohody, zpravidla do týdne, má připravený pasterovaný mošt ze svého ovoce v obalech.
Zajišťujeme nákladní autodopravu mezinárodní a vnitrostátní. K přepravě používáme zejména vlastního autoparku. Poskytuje svým zákazníkům komplexní služby v oblasti silniční nákladní dopravy. Ostatní přepravu Vám zajistíme přes naše prověřené smluvní …
Tato úprava patří k častým přáním zákazníků. Velikou výhodou je především tam, kde si uděláte vyšší základový rám, aby byl celý skleník vyšší. Není pak nutné překračovat vysoký "práh".
Moštujeme jablka, hrušky, černý bez, červenou řepu, mrkev. Zákazník je přítomen celému procesu moštování ovoce. Po odvážení se ovoce nasype do násypky, odtud putuje šnekovým dopravníkem do drtičky.
Projekční práce v oblasti zahradní a krajinné tvorby realizujeme pro široký okruh zákazníků od soukromých vlastníků nemovitostí přes správu obcí a měst až po organizace, jež pečují o krajinné celky (CHKO, NP).
Zajišťujeme kompletní servis vzduchotechnických zařízení a klimatizací. Dle našich zkušeností doporučujeme všem svým zákazníkům provádět pravidelné preventivní prohlídky na klima jednotkách minimálně 2x za rok.
Kvalitní webhosting s administrací a kvalitní technickou podporou. Zákazník se nemusí o nic starat. Zajistíme vše dle vašich potřeb a požadavků.
Obal prodává výrobek a zásadním způsobem tak ovlivňuje finální rozhodnutí zákazníka. Grafické návrhy obalu musí vycházet z podstaty produktu a také z cílové skupiny zákazníků (muži, ženy, věk apod.), na které je produkt zaměřen. Navrhneme Vám obal va…
Abychom měli k zákazníkům co nejtransparentnější přístup, realizujeme veškeré požadavky prostřednictvím helpdeskového systému, do kterého zákazník zadává požadavky a následně v něm může sledovat jejich postupné řešení a případně přes tento systém zá…
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) a podpory zákazníků (CFS) nabývají na dnešním konkurenčním trhu stále větší význam s tím, jak společnosti potřebují se zvyšující se rychlostí a přesností mapovat a předvídat chování svých zákazníků.
Tyto skvělé papuče zahřejí v chladných dnech malé i velké. Díky kvalitnímu zpracování vydrží velmi dlouhou dobu. A to ocenní každý zákazník.