Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Program je určen pro podporu zákazníků a uživatelů. Jedná se o webovou aplikaci, u které není na uživatelské straně potřeba nic instalovat. Do internetového prohlížeče se na jakémkoliv operačním systému zadá pouze správná adresa.
Tento modul zobrazuje přehledně a souhrnně důležité ukazatele týkající se provozu firmy. Program lze nastavit tak, aby v předem požadovaném a opakovaném čase automaticky zasílal údaje z přehledu Dashboard na seznam emailových adres.
Telefonické zjišťujeme dostupnost konkrétní osoby, případně času jejího zpětného zavolání. Většinou se jedná o jednorázové akce, které mají za cíl zjistit případné odchylky mezi inzerovanou časovou dostupností osob a realitou.
Moderní ekonomický systém určený pro malé a střední firmy či firmy vedoucí účetnictví a pro drobné podnikatele vedoucí daňovou evidenci. Jedná se o plně lokalizovatelný produkt s podporou vzdáleného přístupu.
Moderní ekonomický systém, který je schopen zajistit kvalitní zpracování podvojného účetnictví a navazujících agend v prostředí Windows, Linux i Mac. Jednoduše ovladatelné a přehledné uživatelské prostředí skrývá robustní a výkonnou aplikaci.
Systém je díky svým vlastnostem určen především pro střední a větší společnosti s vyššími nároky. Je schopen plně postihnout specifické potřeby společnosti a vytvořit tak naprosto individuální řešení s novými činnostmi, agendami a funkcionalitami.
Pořiďte si vše v jednom. Hardware je speciálně vybrán a testován pro nejoptimálnější provoz CRM a navíc získáte další aplikace pro vaše podnikání. Stačí pouze zapojit do sítě, spustit a ihned máte k dispozici vlastní firemní informační portál.
Máme technicky zdatné a vyškolené odborníky pro danou oblast. Pomáháme klientům řešit jejich technické problémy při využívání služeb nebo produktů dané společnosti. Okamžitá dostupnost a fundované poradenství zvyšuje zákazníkovu loajalitu vůči firmě.
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…