Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kurz je určen pro IT odborníky a specialisty, kteří jsou nuceni o IT problematice komunikovat s kolegy-laiky, nebo dokonce se zákazníky.
Technický management je určen buď jako samostatná služba, nebo jako část celku našich služeb v kombinaci s Facility managementem a i Property managementem. Ve druhém případě, tedy jako kompilát našich služeb, které se navzájem doplňují je technický m…
Upevnění střenky k čepeli je řešeno klasickým způsobem - nýtováním, což vylučuje vylomení čepele ze střenky. Nože jsou určeny pro náročné náročné zákazníky preferující kvalitu. Umožňují mytí v automatických myčkách.
Pro zákazníky, kteří nemají vlastní brusku, nebo pro kutily, kteří si chtějí svou dřevěnou podlahu sami zrenovovat půjčujeme brusné stroje. S našimi brusnými stroji pokrejete kompletní technologický postup při broušení dřevěných podlah.
Pro naše zákazníky zajišťujeme rovněž součinnost s Katastrálními úřady – vklady rozestavěných staveb, zápisy dokončených staveb a vyřizování hypotečních úvěrů s bankovními domy.
Jedná se komplexní řešení sledování všech potřebných údajů na internetu. Vhodné jak pro konečné zákazníky tak pro servisní firmy, jelikož přes internet jsou schopny sledovat Váš bazén a včas zjistit poruchu zařízení, nebo změnu parametrů vody - pH a …
Realitní činnost je omezena pouze pro naše smluvní zákazníky, zejména při prodeji jejich nemovitostí s ohledem na novou výstavbu.
Výhodou je standardní 5 1/4 velikost. Vhodné pro malé nebo střední zákazníky, vyniká svým poměrem cena/kvalita. Rychlost až 23GB/hod (při kompresi 2:1). Vyrovnávací paměť 8MB.
Eshop byl vytvořen s dlouholetými zkušenostmi na základě reakcí a zkušeností se zákazníky pro které byl realizován. Eshop obsahuje spoustu důležitých modulů, které lze libovolně rozšiřovat.
Je ucelené řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), kde koncepce CRM je vybudována na procesech zaměřených na zákazníka.
Je integrované řešení pro maloobchod, které zahrnuje systémy POS pro řízení prodejních a pokladníchj operací a interních činností v síti prodejen (In-store), řízení vztahů se zákazníky (CRM), řízení objednávek v dodavatelských tocích, merchandising, …