Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Na tomto školení se budeme detailně věnovat PPC reklamě v obsahových (nebo-li kontextových) sítích. Detailně rozebereme možnosti cílení obsahové reklamy, jednotlivé reklamní formáty a způsoby jejich využití.
V tomto webináři se dozvíte jak a proč správně vybírat klíčová slova pro Váš web. Správný výběr klíčových slov, je základem kvalitní optimalizace pro vyhledávače.
Linkbuilding je jedna z hlavních činností v rámci metod SEO. Na webináři linkbuildingu se dozvíte, jak začít s budováním odkazů pro váš web. Jak vypadá přirozený odkazový profil, jaké jsou základní metody získávání zpětných odkazů a jak linkbuilding …
Intranet je vnitropodnikový internet. Obecně se pod tento pojem dá schovat jakékoliv řešení, které běží na vaší vnitrofiremní podnikové sítí na bázi Internetu (webová aplikace přístupná klientským stanicím z lokálních počítačů).
Tiskařská technika využívaná především k potiskování předmětů z plastu, ze skla, kovu, textilu a jiných materiálů, ale i k tisku na papír.
Pokud chcete zvýraznit část svého tiskového materiálu, logo, nápis nebo fotografie? Pak je tu pro Vás parciální lak = sítotiskové nanášení lesklého UV laku na vybrané části.
Svařovací zdroje s odbočkovou regulací a plnou synergií (XP) a odděleným podavačem drátu. Podavač drátu WF115 s možností rozšíření na 4 kl. Napájení 3x400 V.
Sublimační tisk patří mezi moderní technologie potisku textilních materiálů. Protože jsou všechny tiskové operace řízeny počítačem, je zaručen velmi kvalitní potisk.
Výhodou této metody je vyšší intenzita barev zvláště na tmavých odstínech textilií a větší přesnost jejich soutisku.
Dnes se více a více začíná používat digitální tisk pro malé série (tzv. malonákladový tisk).
Tampontisk je vhodný pro potisk rozměrově menších reklamních předmětů. Vhodné materiály pro tampontisk: plasty, dřevo i lakované, papír, kůže, koženka, kov, sklo, keramika.
Ofsetová technologie, která je známa v nezměněné podobě více než sto let, je založena na principu postupného nanášení tekutých barev.
Ražba může být buď bez folie (tzv. slepotisk, který vytváří velmi decentní nenápadný reliéf loga v povrchu předmětu) nebo s fólií (vytváří velmi výrazný reliéf ve zvolené barvě folie (zlatá, stříbrná, modrá aj.).
Techniku pískováni lze použít na sklo, kámen, kov, dřevo, akrylátové hmoty a mnoho dalších materiálů. Pískování je vhodné např. pro popis reklamních skleniček, hrnků, lahví.
Vhodné ke značení reklamních předmětů z kovů a tvrzených plastů, jako jsou např. psací potřeby, vizitkáře, hrnky, termosky, klíčenky, nože apod.