Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Poskytujeme několik patentovaných technologií na odstranění tohoto nedostatku. Může poskytnout takové garance, že počet dopravních nehod před aplikací odvodňovacího drážkování poklesne na polovinu po realizaci odvodnění.
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Zaměřujeme se na opravy půmyslových podlah a vozovek bez přerušení provozu nebo jen s minimálním omezením. Pro opravy použivá nejlevnější materiály na bázi asfaltu, cementu, rychloschnoucích cementů a polymethylmetakrylát.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.
V mnoha výrobních a skladovacích halách jsou instalovány podlahy, u kterých došlo vlivem provozu k vysokému stupni vyhlazení. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování a to i bez vyloučení provozu.
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…
Nejčastěji používané podlahy vech novostaveb jsou strojně hlazené betony. V celé ploše se dělá jedna úroveň, detaily je nutné upravovat řezáním, frézováním, broušením a kombinací těchto metod.
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Svařované profily – čtvercové a obdélníkové, svařované profily – plochoovál + speciální.