Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
V případě požadavku zákazníka na podporu, která svým rozsahem přesahuje standardně poskytovanou podporu v rámci záručního či pozáručního servisu, nabízíme uzavření servisní smlouvy s jasně definovanými parametry SLA.
Jedná se o aplikaci, kdy knihy jsou ve skladu velkoobchodu doznačovány doplňujícími údaji o ceně, případně speciální akční nabídce a podobně.
V průběhu výroby a především na konci výrobního řetězce, při balení a expedici bývají výrobky či jejich obaly značeny etiketami. Na těchto etiketách bývá zpravidla kromě čitelného označení provedeno i označení čárovým kódem.
Řídicí systém třídicí linky má zpravidla k dispozici databázi zásilek, které jsou označeny unikátními kódy, nebo se třídí třeba jen podle poštovního směrovacího čísla.
V této fázi je SW část systému přizpůsobována a konfigurována tak, aby bylo zajištěno její bezchybné fungování v prostředí zákazníka a aby byly splněny všechny požadavky zákazníka zmapované ve fázi provádění analýzy.
Je komplexní systém umožňující integraci hlasových technologií do libovolného ERP nebo WMS řešení. Umožňuje tak vytvoření „hlasového rozhraní“ k těmto systémům.
Podle požadavků zákazníka můžeme provést specifické nastavení parametrů snímačů čárových kódů.
Zahrnuje: nastavení základních komunikačních parametrů na vrstvách L2 a L3, vytvoření WLAN se zabezpečením pomocí šifrování a autentizace, nastavení podpory VLAN, STP, QoS, WMM, SNMP, IDS, mesh apod.
Zahrnuje: nastavení profilu bezdrátové sítě, export nastavení z registrů do REG souborů, nastavení klientské aplikace, zabránění běžnému uživateli v přístupu do nastavení operačního systému, uutomatické spouštění aplikace po restartu, vytvoření skrip…
Základem systému je PC aplikace, ve které zodpovědní pracovníci zadávají data, využívané techniky při práci s terminálem v „terénu“. Jedná se například o zadání otázek a odpovědí, na které bude technik odpovídat.