Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Provádíme záruční i pozáruční servis oken, dveří, vrat a doplňků. Servis je možné objednat i na okna, která nejsou dodána naší sítí.
Na dodávané zboží zabezpečuje naše firma veškerý záruční i pozáruční servis.
U většiny dodávaného sortimentu poskytujeme nadstandardní záruční podmínky, záruční a pozáruční servis na území celé ČR.
Provádíme uvedení do provozu nově namontovaných kotlů, záruční opravy, pozáruční opravy, periodické prohlídky kotlů dle podmínek stanovených výrobcem, pravidelné roční servisní prohlídky plynových zařízení.
Provádíme kompletní záruční i pozáruční servis a pravidelnou údržbu všech zařízení a to i včetně námi neinstalovaných zařízení.
Provádíme záruční i pozáruční opravy dodaných zařízení. Dále zajišťujeme opravy potrubních rozvodů (PE,PP,PVC,ocel, nerez), vodovodních řadů a přípojek, podtlakové, tlakové a gravitační (spádové) kanalizace. Opravy čerpadel, vývěv, dmychadel a kompre…
Součástí našich služeb je rychlý záruční a pozáruční servis, včetně dodávky náhradních dílů. Náhradní díly podléhjící opotřebení jsou skladem a dodány do 24 hodin.
Přijedeme a neprodleně odstraníme poruchu v nejkratším možném čase od jejího nahlášení, záruční i pozáruční servis na všechny námi vyrobené a dodané komponenty.
Poskytujeme záruční a pozáruční servis elektrických zařízení, rozvaděčových skříní i automatizovaných provozů. Součástí našich služeb je také pravidelný servis, revize a monitoring elektrických zařízení, technologií a automatizovaných provozů. Naší s…
Na provedenou montáž poskytujeme záruku a celý záruční i pozáruční servis provádíme v co nejkratší době.
Nabízíme dodávku, montáž, záruční a pozáruční servis měřící a regulační techniky.
Obchodní společnost P.V. SERVICE, spol. s r.o., vznikla počátkem roku 1999 propojením prodejní a servisní společnosti Pavel Votruba – P.V. SERVICE. P.V. SERVICE, spol. s r.o., je zaměřena na dodávku profesionálních stravovacích provozů na klíč. Z…
Ve společnosti věnujeme systematicky velkou pozornost odstraňování poruch na dodaných zařízení, jak v záruční, tak i pozáruční době. Organizace servisního oddělení je postavena na znalostech..