Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Krmné míchací vozy tažené se dvěma šneky s vertikální osou rotace se zakládacím dopravníkem vpředu nebo vzadu. V případě potřeby nestandardních rozměrů vozů z důvodu přizpůsobení rozměrům stájí, průjezdnosti krmných chodem a provedení žlabů je možno …
Nejvyšší řada senážních vozů s bubnovým řezacím ústrojím v provedení dvou a třínápravovém, objemy korby 50 a 58 m³, s pevnými nesklapovatelnými bočnicemi, varianta GL má zadní čelo ovládané hydraulicky z kabiny traktoru, je vybaven frézovacími válci …
Motorový kůň je stroj připravený především pro práci v lese a lesním porostu při stahování dřeva vytěženého či polomového o objemu cca 1-1,2 m3. Svými rozměry a pohyblivostí umožňuje vykonávat práci v terénních podmínkách neumožňujících použití jiné …
Nabízíme čtyř a šesti rotorové nesené obraceče lehčí konstrukce pro nižší sezónní výkony s pracovním záběrem 4,6-6 m.
Nabízíme šesti, osmi a desíti rotorové tažené obraceče s robustní konstrukcí s pracovním záběrem 7,7-10,5 m.
Střední velikost senážních vozů s hrabicovým kasačem, standardně vybavené tandemovou nápravou, objem korby v rozsahu 36-48 m³ s pevnými nesklapovatelnými bočnicemi, varianta GL má zadní čelo otevíratelné hydraulicky z kabiny traktoru, typ GD je vybav…
Tažený postřikovač s objemem nádrže 2400-3000 l, hydraulicky skládaná ramena 18-28 m s paralerogramovým uchycením a hydraulickým nastavením výšky, vč. odpružení ramen a horizontálním svahovým vyrovnáváním, výkon čerpadla 250 l/min.
Agregace s radličkovým podmítačem představuje nejuniverzálnější využití stroje a to v přímé technologií setí do strniště, při minimalizační technologií setí do podmítky (nejčastější použití), a nebo při setí do zoraného pozemku.
Sklízecí mlátičky s konvenčním mláticím a separačním ústrojím a vytřasadly. Čtyřstupňový systém separace s celkovou plochou 2,08 m2 a 2,49 m2 zajišťuje maximální separaci zrna ještě před vstupem na vytřasadla s minimální zatížením sít hrubými nečisto…
Sklízecí mlátičky s axiálním mláticím a separačním rotorem. Nová konstrukce šnekovice v přední části rotoru zajišťuje rovnoměrnější průtok hmoty mláticím a separačním ústrojím a tím menší poškození slámy a nižší spotřebu pohonných hmot.